Γράφει ο Νίκος Μαστοράκης
Η Ελλάδα που ξανοίγεται στις ξένες αγορές, έχει ξεχάσει εδώ και δεκαετίες, την επιτακτική ανάγκη του branding. Να έχει ένα σύμβολο και ένα σλόγκαν που να μπορεί να την διασφαλίζει από τις αντιγραφές. Ο πρωθυπουργός προσπαθεί εδώ και πολύ καιρό (ανεπιτυχώς, χάρις σε μερικούς ατάλαντους και ημιανίκανους συμβούλους του γραφείου του) να καταλήξει σε εκείνο το σύμβολο που θα καθιερωθεί διεθνώς σαν το διακριτικό της χώρας, των προϊόντων της, της οικονομίας της, του τουρισμού της. Εγώ προτείνω (φωτ.) το πιο λογικό: Όπως το USA έγινε το brand της Αμερικής, εμείς να αξιοποιήσουμε το GR. Και το σλόγκαν GREATNESS REINVENTED. Πείτε μου τη γνώμη σας ή δώστε δικές σας ιδέες.