Το άρωμα-«σήμα κατατεθέν» της αξέχαστης σταρ του Χόλιγουντ, Μέριλιν Μονρόε, το μόνο που φορούσε στο κρεβάτι, κινδυνεύει να απαγορευτεί από τις Βρυξέλλες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής “Telegraph”, το Chanel 5, το άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως -κάθε 30 δευτερόλεπτα πωλείται ένα μπουκάλι – θα πρέπει να αλλάξει φόρμουλα καθώς ορισμένα από τα συστατικά που εμπεριέχει – τα εκχυλίσματα βρύων- μπορεί να προκαλέσουν αλλεργίες. Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις της Κομισιόν, το άρωμα που έγινε 93 ετών και είναι το μόνο γυναικείο που έχει διαφημιστεί από άντρα, θα πρέπει να αλλάξει φόρμουλα προκειμένου να κυκλοφορεί στην αγορά.
Αλλά και το Μiss Dior που εμπεριέχει τα ύποπτα συστατικά βρίσκεται σε δεινή θέση. Για την επίτευξη του υπέροχου ξυλώδους αρώματος, πολλοί οίκοι αρωματοποιίας προσπαθούσαν επί χρόνια να αντιγράψουν την μαγική φόρμουλα. Πρόκειται για ένα άρωμα που περιλαμβάνει περισσότερα από 80 συστατικά, με το γιασεμί να θεωρείται μία από τις πιο ακριβές ουσίες του.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ξανθό αντικείμενο του πόθου, η Μέριλιν Μονρόε,ήταν ίσως η πιο θρυλική πρέσβειρα του αρώματος. Η δήλωσή της, το 1954, πως, όταν ξάπλωνε στο κρεβάτι της δεν φορούσε παρά μόνο μερικές σταγόνες Chanel No.5, έχουν μείνει στην ιστορία αλλά και στην φαντασία του ανδρικού πληθυσμού. Με αυτές τις λέξεις έγινε η πρώτη διασημότητα που συνέδεσε το όνομά της με ένα άρωμα.
Το 1973 ήταν η σειρά της Κατρίν Ντενέβ να γίνει το πρόσωπο του αρώματος Chanel Νο.5. Την δεκαετία του 1990 σειρά έχει η Γαλλίδα ηθοποιός Καρόλ Μπουκέ. Και το 2012, ο Μπραντ Πιτ κάνει την έκπληξη καθώς γίνεται το πρόσωπο που διαφημίζει το θρυλικό άρωμα. Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι η Gisele Bundchen θα είναι η νέα πρέσβειρα του θρυλικού αρώματος.