Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου, 2021

Η παγκόσμια πλέον Coco-Mat

Γράφει o Κώστας Παπαδόπουλος

Με το σλόγκαν “υψηλής ποιότητας ύπνος και ανάπαυση με φυσικά στρώματα και προϊόντα” η εταιρεία Coco-Mat επιχειρεί την εισαγωγή της στην διεθνή αγορά αναπτύσσοντας το δίκτυο καταταστημάτων της και ιδρύοντας την νέα ξενοδοχειακή σειρά Coco-Mat Hotels & Resorts Worldwide.

Mε πρώτους σταθμούς την Ιταλία και την Γερμανία, η εταιρεία παραβλέποντας την κρίση συνεχίζει να επενδύει ιδρύοντας τους πρώτους της διεθνής σταθμούς πώλησης στο Μιλάνο και στο Βερολίνο. Συγχρόνως η εταιρεία βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση προσπαθώντας να προωθήσει την ξενοδοχειακή της δραστηριότητα, σε συνεργασία με τη Hotel Brain, με την οποία έχουν αναπτύξει από κοινού το συγκεκριμένο project.

H Coco-Mat διαθέτοντας ιδιόκτητη εργοστασιακή μονάδα 25.000 τ.μ. στην Ξάνθη εξάγει τα προϊόντα της προσπαθώντας να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά. Η φιλοσοφία του ιδρυτή της, Παύλου Ευμορφίδη, αποτυπώνεται με την κατασκευή των καλύτερων κρεβατιών στον κόσμο με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον. Ο Παύλος Ευμορφίδης γεννήθηκε στην Σπάρτη το 1958 και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Ελληνικό Λύκειο Μονάχου το 1976 και στην συνέχεια γράφτηκε στη Γυμναστική Ακαδημία Σωματικής Αγωγής. Έπειτα γράφτηκε στην ΑΣΟΕΕ από την οποία αποφοίτησε το 1985 ενώ παράλληλα στην Σχολή Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Κολωνίας. Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ολλανδικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως όλες τις παραπάνω γλώσσες δεν τις διδάχθηκε σε φροντιστήρια αλλά τις έμαθε ζώντας και συνομιλώντας με κόσμο στο εξωτερικό.

Η Coco-Mat γεννήθηκε στο Μοναστηράκι το 1989 την στιγμή που ο Μιχάλης Βαμβακίδης, στρωματοποιός, ζήτησε από τον Παύλο Ευμορφίδη να τον βοηθήσει να εξάγει τα προϊόντα που παρήγαγε στο εξωτερικό. Το όνομα είναι εμπνευσμένο από τις λατινικές λέξεις ‘coconut’ και mattress που σημαίνει στρώμα. Αρχικά εγκαταστάθηκε σε έναν χώρο 200 τ.μ στα Πατήσια ενώ στην συνέχεια αναπτύχθηκε και στην Ξάνθη. Στην Κίνα γίνεται η επεξεργασία προϊόντων από πούπουλο χήνας και μετάξι και παράγονται στρώματα τα οποία δεν φέρουν το σήμα Coco-Mat.

Η εταιρεία εφαρμόζει πολιτικές κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης προσπαθώντας να μειώσει τα απόβλητά της, καθώς ότι περισσεύει προσπαθεί να το χρησιμοποιεί για να κατασκευή νέων προϊόντων. Έχει κερδίσει το διεθνές βραβείο Environment and Piece, το 1ο βραβείο στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό ποιότητας του EFQM το 2003 και για 2 ακόμα χρονιές το 2ο βραβείο στον ίδιο διαγωνισμό. Επίσης, έχει κερδίσει το 1ο βραβείο για τις πρωτοποριακές μεθόδους που χρησιμοποιεί από το Υπουργείο Ανάπτυξης και μια σειρά από άλλα διεθνή βραβεία.

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων