Γράφει ο Φίλιππος Ντάσκας*
Η αναμονή έλαβε τέλος και η ολοκαίνουρια Σειρά 3 της BMW ανακοινώθηκε και επίσημα, και μάλιστα σε ξένο έδαφος, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Το νέο premium μεσαίο σεντάν των Βαυαρών αποτελεί ξεκάθαρη εξέλιξη του προηγούμενου, ωστόσο πλέον έχει να αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό στην κατηγορία, γεγονός που ωθεί τη BMW να κινείται περισσότερο “επιθετικά” σε ό,τι αφορά στο στήσιμο του νέου μοντέλου.
Κατά συνέπεια, αφενός θα πρέπει να επισημάνουμε πως η νέα Σειρά 3 είναι σαφώς πιο δυναμική οπτικά σε σχέση με πριν. Η μάσκα της είναι περισσότερο “τρισδιάστατη” και πιο σμιλεμένη, το ίδιο και το προφίλ της με το ανασχεδιασμένο Hofmeister kink στην πίσω πόρτα ενώ το πίσω μέρος είναι περισσότερο επιβλητικό, με μεγαλύτερο πλάτος και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα σχήματος L.
Η εξελικτική και όχι επαναστατική βούληση της BMW ξεχωρίζει και στην καμπίνα, όπου οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει μεταλλικής εμφάνισης ένθετα για να “σπάσουν” την εμφάνιση των σκούρων πλαστικών, ενώ την εμφάνισή τους κάνουν τόσο το virtual cockpit, όσο και μια πολύ κομψή κεντρική κονσόλα με σαφή προσανατολισμό στον οδηγό.
Και μια που μιλήσαμε για τον οδηγό, πέρα από την άψογα ισορροπημένη κατανομή βάρους, καλό θα ήταν να επισημάνουμε την ενισχυμένη κατά 50% ακαμψία, αλλά και τα νέας τεχνολογίας υδραυλικά αμορτισέρ που τοποθετούνται με στόχο την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την κορυφαία σπορ συμπεριφορά!
Στο μέτωπο των κινητήρων, η BMW έχει επιλέξει τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης και ντίζελ με απόδοση που ξεκινά από τους 150 ίππους, ενώ η -μέχρι στιγμής- κορυφαία έκδοση Μ340i xDrive με της ευλογίες της M Performance διαθέτει εξακύλινδρο κινητήρα 374 ίππων και 500 Nm ροπής.
Σύντομα στη γκάμα πρόκειται να προστεθεί και η έκδοση 330e που, όπως καταλάβατε είναι μία plug-in υβριδική έκδοση με αυτονομία στην αμιγή ηλεκτρική λειτουργία σχεδόν 60 χιλιομέτρων.