ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΠΛΑΖ!
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, πρέπει να είναι αναρτημένος τιμοκατάλογος με τα εν λόγω διατιμημένα προϊόντα σε εμφανές σημείο και να υπάρχει «δελτίο καταγγελιών», όπου ο καταναλωτής καταγράφει την όποια παρατυπία έπεσε στην αντίληψή του (το ένα φύλλο της καταγγελίας αποστέλλεται στην αρμόδια δ/νση της Περιφέρειες που δραστηριοποιείται ο ιδιοκτήτης της καντίνας).
Επίσης μπορούμε να ενημερώσουμε τηλεφωνικά την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τετραψήφιο 1520. ΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ!