Προσανατολισμένη σε στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Mondelez (παλαιότερα ως Kraft Foods) εδώ και χρόνια δεσμεύεται απέναντι στην κοινωνία να υποστηρίζει ευαίσθητους κοινωνικά τομείς. Ουσιαστικός παράγοντας στην υλοποίηση των στόχων αυτών είναι η ανάπτυξη του εθελοντισμού μεταξύ των εργαζομένων και η εμπλοκή τους σε όλες τις κοινωνικές δράσεις, προάγοντας την συνεκτικότητα μεταξύ τους και την κοινωνική αλληλεγγύη, αξίες εξαιρετικά σημαντικές στη δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας και η παγκόσμια κοινότητα.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Οκτώβριος καθιερώθηκε ως μήνας εθελοντισμού για την οικογένεια της Mondelez και στην Ελλάδα, δίνοντας ώθηση στην υλοποίηση κοινωνικών δράσεων που κινητοποιεί τους εργαζόμενους και τους συνδέει σε μια αλυσίδα αλληλεγγύης και προσφοράς.
Φέτος, η Mondelez συνδέεται με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση PRAKSIS, αποβλέποντας σε εστιασμένες και οργανωμένες δράσεις γύρω από τις πραγματικές ανάγκες ελληνικών οικογενειών, με τελικό σκοπό τη στήριξη, εμψύχωση και εκπαίδευση σε δεξιότητες των μελών των οικογενειών στη διαχείριση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.
Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Mondelez υλοποιεί όλο τον Οκτώβριο εκπαιδευτικά προγράμματα για τα παιδιά οικογενειών που στηρίζει η PRAKSIS στο πλαίσιο του προγράμματος ΣΥΝ στο ΠΛΗΝ. Έχουν προγραμματιστεί τέσσερις επισκέψεις στο Παιδικό Μουσείο και τέσσερις επισκέψεις στο εργοστάσιο Παυλίδη όπου θα υλοποιηθούν ειδικά σχεδιασμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή και τη βιωματική μάθηση μέσα από την έρευνα, την παρατήρηση και το παιχνίδι.
Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη έχει οργανωθεί μια επίσκεψη στο Αγρόκτημα της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής για παιδιά οικογενειών που στηρίζει η PRAKSIS μέσω του προγράμματος ΣΥΝ στο ΠΛΗΝ. Στις δράσεις θα συμμετάσχουν πάνω από 180 παιδιά καθώς και 100 εθελοντές εργαζόμενοι της Mondelez.
Επίσης, συνεχίζονται οι κοινωνικές δράσεις της εταιρίας με τη συμβολή των εθελοντών εργαζομένων της, οι οποίοι παρεμβαίνουν και κάνουν τη διαφορά, συγκεντρώνουν προϊόντα, φάρμακα, τρόφιμα, σχολικά είδη, ρουχισμό, παιχνίδια, δουλεύουν εθελοντικά να προετοιμάσουν φαγητό, υποστηρίζουν οικογένειες σε ανάγκη, βοηθούν ιδρύματα και οργανισμούς.
Το καλό, λοιπόν, να λέγεται και να επιβραβεύεται καθώς τέτοιες εταιρικές ευαισθησίες έχουν αρχίσει να σπανίζουν.