Παρά την πτώση που παρουσιάσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Απρίλιο, η γερμανική αγορά διατήρησε το θετικό πρόσημο τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους
Την αστάθεια που επικρατεί στις περισσότερες αγορές της ευρωπαϊκής ηπείρου επιβεβαιώνει η πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων που καταγράφηκε τον Απρίλιο στη Γερμανία.
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά ανήλθαν στις 274.097 μονάδες, εμφανίζοντας πτώση της τάξης του 4%.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στη μείωση των πωλήσεων ήταν οι διακοπές του Πάσχα, σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, η πτώση αυτή αποδεικνύει ότι η ανάκαμψη που έχει παρουσιάσει το τελευταίο διάστημα η γερμανική αγορά αυτοκινήτου παραμένει εύθραυστη.
Οι premium κατασκευαστές, όπως η Audi, η Mercedes-Benz και η BMW είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται σε ποσοστό που έφτασε ακόμη και το 6%, την ίδια στιγμή που η VW έχασε το 5% των πωλήσεών της.
Στον αντίποδα, η Nissan, η Mazda και η Jeep παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση, η οποία ξεπέρασε το 20%.
Παρά την πτώση που καταγράφηκε τον Απρίλιο, η γερμανική αγορά διατήρησε το πρώτο τετράμηνο του έτους το θετικό πρόσημο.