Το καλοκαίρι του 1995 ήταν μία κομβική εποχή για την ιστορία της Formula 1, της Ferrari και του Michael Schumacher. Είναι η εποχή που ο Γερμανός πιλότος έχει αδειάσει τις σαμπάνιες της νίκης του δεύτερου παγκοσμίου πρωταθλήματος της καριέρας του με το μονοθέσιο της Benetton και ετοιμάζεται να πάρει μία απόφαση που θα αλλάξει το ρου της ιστορίας του σπουδαιότερου πρωταθλήματος αγώνων αυτοκινήτου.
Δεχόμενος μία πρόταση που δεν θα μπορούσε να αρνηθεί, ο Γερμανός βάζει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στο διετές και πλουσιοπάροχο συμβόλαιο που του προσφέρει η Scuderia και φτιάχνει βαλίτσες για μόνιμη μετακόμιση στο Μαρανέλο. Μία συνεργασία που τον ανέδειξε ακόμη 5 φορές Πρωταθλητή, μετατρέποντάς τον σε πολυνίκη του θεσμού και έναν πραγματικό θρύλο του αγωνίσματος.
Αλλά ας επιστρέψουμε στο 1995 και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο. Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται με τα χρώματα της Ferrari και πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές στην πίστα του Fiorano με το μονοθέσιο 412 Τ2, μπροστά στα μάτια χιλιάδων οπαδών του ιταλικού κολοσσού που αποθεώνουν τον «Μεσσία» τους.
Η πρώτη Ferrari που οδήγησε ο Γερμανός πιλότος αποστρατεύθηκε αμέσως μετά τις δοκιμές, κατέληξε στον Peter Fendel (συλλέκτης σπάνιων οχημάτων) και από το 2018 έχει επιστρέψει στο Μαρανέλο και συγκεκριμένα στο κέντρο αποκατάστασης ιστορικών οχημάτων της Ferrari. Το πρώτο όχημα της ιταλικής βιομηχανίας που χάιδεψε στοργικά ο Michael Schumacher βγαίνει σε δημοπρασία, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.