Η κυβέρνηση υπεραμύνεται την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ ενώ η αντιπολίτευση αναγνωρίζει τα συσσωρευμένα προβλήματα κακοδιαχείρισης και λειτουργίας του Οργανισμού, αλλά ταυτόχρονα διαφωνεί με τον τρόπου και τις τακτικές που εφαρμόζονται. Έτσι συνεχίζεται στην Ολομέλεια η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, του οποίου η ψήφιση αναμένεται αργά το απόγευμα.
«Η κυβέρνηση τολμά να βάλει τέλος σε ένα φαύλο καθεστώς 60 χρόνων κακοδιαχείρισης, κατασπατάλησης και άρνησης να εφαρμοστεί το κοινοτικό νομοθετικό πλαίσιο» τόνισε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Απόστολος Καραναστάσης.
«Με αυτό το νομοθετικό πλαίσιο παραδίδουμε ένα νέο, σύγχρονο, λειτουργικό και καθόλα διαφανές σύστημα για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Επιλύουμε έτσι τα τεράστια προβλήματα δυσλειτουργίας του ΟΑΣΘ, ο οποίος δεν τηρούσε όλα τα χρόνια τις συμβατικές του υποχρεώσεις και με ευθύνη του ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης» υπογράμμισε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ.
Από την άλλη πλευρά ο εισηγητής της ΝΔ Κωνσταντίνος Καραμανλής χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «μνημείο αντιφάσεων», διευκρινίζοντας ότι η ΝΔ αναγνωρίζει ότι η λειτουργία του ΟΑΣΘ είναι ιδιαίτερα προβληματική και χρειάζεται εξορθολογισμό.