Αντιδρώντας στην ηλεκτρική επιλογή της BMW, η Audi σχεδιάζει υβριδικά, ξεκινώντας με το λανσάρισμα του Α3 Sportback E-tron και συνεχίζοντας με τα Q7, A6 Long και Α8 σε plug-in hybrid εκδοχές. Αυτό το μήνα γίνεται το λανσάρισμα του A3 Sportback E-tron, του πρώτου plug-in hybrid μοντέλου της Audi, του οποίου ο αντίπαλος –φύση και θέση- είναι το ηλεκτρικό BMW i3.
Σε μια τέτοια στιγμή, ο Audi CEO Rupert Stadler αποκάλυψε: «Πιστεύουμε πολύ στα plug-in hybrids και θα φτιάχνουμε ένα κάθε χρόνο, αρχίζοντας με το Q7 το 2015 και συνεχίζοντας με τα A6 με μακρύ μεταξόνιο για την Κίνα και το Α8.».
Η Audi πιστεύει πως τα plug-in hybrids αποτελούν την καλύτερη λύση, καθώς δεν έχουν τους περιορισμούς αυτονομίας των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Ο κος Stadler προέβλεψε: «Plug-in hybrids θα είναι το 10 με 20% της γκάμας μας ή ακόμα και το 40% των 2 εκ. οχημάτων που σκοπεύουμε να φτιάχνουμε ετησίως μέχρι το 2020.».
Ο CEO εξήγησε επίσης πως τα plug-in hybrids μπορούν να φτιαχτούν σε οποιοδήποτε εργοστάσιό τους, από την Κίνα μέχρι το Μεξικό. Η αρχή με το A3 E-tron έγινε στη Γερμανία, το οποίο υπενθυμίζουμε πως μπορεί να κινηθεί μέχρι και 50 χλμ. με ρεύμα, ενώ με τη συνδρομή του κινητήρα, αποκτά αυτονομία έως και 600 χλμ.