Η κινεζική εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης και παραγωγής παιχνιδιών Tencent σχεδιάζει να συγκεντρώσει το ποσό των 200 εκατ. δολαρίων για την εφαρμογή αποστολής μηνυμάτων Snapchat. Η κίνηση αποτελεί την τελευταία από μια σειρά κινεζικών επενδύσεων στις ΗΠΑ.
Κινεζικοί τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Tencent και η Alibaba, με εμπορική αξία που ξεπερνά τα 100 δις δολάρια, έχουν δει την εγχώρια ανάπτυξή τους να επιβραδύνεται τα τελευταία χρόνια και αναζητούν όλο και περισσότερο ευκαιρίες για επέκταση στο εξωτερικό, αναφέρει η Wall Street Journal.
Τον περασμένο μήνα, η Alibaba έκανε μια επένδυση 206 εκατ. δολαρίων στην ανταγωνίστρια της Amazon, στην εταιρεία ShopRunner, ενώ το καλοκαίρι η Tencent πραγματοποίησε επένδυση ύψους 150 εκατ. δολαρίων στη Fab.com μετά από μια σειρά εξαγορών αμερικανικών εταιριών παραγωγής online παιχνιδιών.
Η προσφορά για την εξαγορά της Snapchat μπορεί να αποτελεί το όχημα για την Tencent, ώστε να εισέλθει στην παγκόσμια αγορά με την δική της εφαρμογή μηνυμάτων WeChat, που διαθέτει 236 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως με έδρα την Κίνα.