Έχοντας δει την προηγούμενη χρονιά την Ford να κάνει το 1-2-3 στο Le Mans με το GT40, ο Enzo Ferrari γύρισε στον αρχιμηχανικό του, Mauro Forghieri με μία μόνο εντολή: Νίκη! Το αυτοκίνητο που έδωσε ο Forghieri στον Ferrari, ήταν η 330 P4, ένα από τα σπουδαιότερα αγωνιστικά sportscar όλων των εποχών για την Ιταλική εταιρία. Το αγωνιστικό με το οποίο επέστρεψε στην κορυφή του sportscar racing, νικώντας τα κραταιά GT40 με τον 7-λιτρο κινητήρα τους.
Η 330 P4, βασιζόταν στην 330 P3. Αισθητικά, είναι σχεδόν πανομοιότυπες. Χαμηλές, αεροδυναμικές και με γραμμές που φέρνουν τα δάκρυα στα μάτια από την ομορφιά τους. Το αποκορύφωμα της σεζόν του 1967, ήταν στις 24 ώρες της Daytona, σε έναν αγώνα που έμεινε γνωστός ως “Η εκδίκηση του Il Commendatore”, όταν οι Ferrari τερμάτισαν στις 3 πρώτες θέσεις μέσα στην “έδρα” των Αμερικανών. Ακολούθησε το 1-2 στην Monza και ενώ η Ford νίκησε ξανά στο Le Mans “μπαίνοντας στο μάτι” του Enzo, οι P4 τερμάτισαν δεύτερη και τρίτη, κατακτώντας τον τίτλο για την Scuderia.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς, σχετικά με την χωρητικότητα των κινητήρων, σήμαναν το τέλος για την 330 P4 αλλά μέχρι τότε, η συγκεκριμένη Ferrari πρόλαβε να γράψει το όνομα της με χρυσά γράμματα στα βιβλία της ιστορίας…