Kαι το Instagram μπαίνει στο χορό των διαφημίσεων! Με μία ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του, αναφέρει ότι θα υπάρχουν λίγες, όμορφες και υψηλής ποιότητας διαφημίσεις, οι οποίες θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται σταδιακά.
Οι διαφημίσεις, που θα είναι είτε υπό μορφή εικόνας είτε υπό μορφή βίντεο, θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται μέσα στους επόμενους δύο μήνες και θα προέρχονται από εταιρίες που δεν ακολουθεί ο χρήστης.
Επιπλέον, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να κρύβει τις διαφημίσεις που δεν του αρέσουν, επισημαίνοντας στην υπηρεσία feedback το λόγο της απόκρυψης.
Το Instagram, που εξαγοράστηκε από το Facebook τον Απρίλιο του 2012 προς 1 δις δολάρια, δεν εμφάνισε ποτέ κέρδη.
Οι πρώτες προσπάθειες για εμπορευματοποίηση της υπηρεσίας προκάλεσαν την έντονη αντίδραση των χρηστών. Το ίδιο συνέβη και όταν η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει τους όρους χρήσης, υποδηλώνοντας ότι οι φωτογραφίες των χρηστών της ανήκουν και συνεπώς μπορεί να τις πουλήσει σε διαφημιστές.
Για αυτό το λόγο, η πρόσφατη ανακοίνωση του Instagram τονίζει ότι η εισαγωγή διαφημίσεων δεν αλλάζει την κυριότητα του περιεχομένου που ανεβάζουν οι χρήστες.