Το Διεθνές Βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στις πηγές διδασκαλίας» απονεμήθηκε, από το Βρετανικό Συμβούλιο (British Council), στην εθελοντική καμπάνια Disabled Access Friendly – Πρόσβαση Φιλική προς ΑμΕΑ, με επικεφαλής τη διοικητική υπάλληλο του Α.Π.Θ., Αικατερίνη Κουαρτάνου και τον δάσκαλο αγγλικής γλώσσας, Πολ Σω. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαΐου 2014, στο Λονδίνο. Ο διαγωνισμός «ELTons 2014 award for Innovation in Teacher Resources» που πραγματοποιείται για δωδέκατη συνεχή χρονιά και υποστηρίζεται από την Αξιολόγηση Αγγλικής Γλώσσας του Cambridge (Cambridge English Language Assessment), είναι αφιερωμένος στην καινοτομία και την αριστεία στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, σε όλο τον κόσμο.
Η εθελοντική ομάδα του Disabled Access Friendly υποστηρίζεται από επαγγελματίες που προέρχονται από διάφορους χώρους. Επίσης, η ομάδα συνεργάζεται μαζί με εκπρόσωπους από τον διεθνή χώρο της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας, οι οποίοι διαδίδουν την καμπάνια σε συνέδρια και διαμέσου κάθε είδους δικτύωσης.
Η πρωτοβουλία Disabled Access Friendly στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω σε θέματα που σχετίζονται με τα άτομα με κινητικά προβλήματα. «Προσεγγίζουμε νέους ανθρώπους, μέσω της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. Η ιστοσελίδα μας παρέχει στους καθηγητές όλων των βαθμίδων δωρεάν ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιπλέον διδακτική ύλη, αντικείμενο σχολικής εργασίας και άσκηση για τις εξετάσεις. Ταυτόχρονα, παρέχει στους μαθητές τις απαραίτητες πληροφορίες που θα τους δώσουν την ευκαιρία να έρθουν στη θέση ενός ατόμου με κινητικό πρόβλημα και τους παρακινεί να κατανοούν τους άλλους και να σκέφτονται το πώς αυτοί αισθάνονται» υποστηρίζει η Αικατερίνη Κουαρτάνου και επισημαίνει «Το 2013, 19.000 μεμονωμένοι καθηγητές σε πάνω από 100 χώρες επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας, οπότε, αν αναλογιστούμε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ο καθένας, μπορούμε να εκτιμήσουμε τα πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα αυτής της εκστρατείας».
Τα ELTons είναι τα μόνα διεθνή βραβεία που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την καινοτομία στον τομέα της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας.