Κάθε φορά, που εκπρόσωποι της εταιρίας κάνναβης, Dixie Elixirs, με έδρα το Denver των Ηνωμένων Πολιτειών, αναφέρονται στην εταιρία τους και τις εργασίες που επιτελούν εκεί, γνωρίζουν κι έναν άνθρωπο, που τους λέει: «Αν ποτέ χρειαστείτε δοκιμαστές προϊόντων, ενημερώστε με!»
«Μιλούσαμε γι΄ αυτό και κατέληξε να γίνει ένα ανέκδοτο στο γραφείο», είπε ο Joe Hodas, επικεφαλής του γραφείου marketing στη Dixie Elixirs. «Και κάποια στιγμή σκεφτήκαμε, ‘Σε πολλές περιπτώσεις όντως χρειαζόμαστε δοκιμαστές.’ Η έρευνα αγοράς στην βιομηχανία μας δεν είναι η ίδια με αυτή των υπόλοιπων βιομηχανιών. Μέχρι τώρα η έρευνα αγοράς μας είναι οι φίλοι και οι οικογένειές μας. Αλλά σκεφτήκαμε: Θα ήταν υπέροχο να είχαμε μία συνεισφορά από ανθρώπους που δεν ξέρουμε, οι οποίοι μπορούν να μας δώσουν μία πολύτιμη οπτική για τα προϊόντα που φτιάχνουμε.»
Σύμφωνα με το «the cannabist», η Dixie Elixirs αποφάσισε να δέχεται αιτήσεις για δοκιμαστές προϊόντων για τα φαγώσιμα εκχυλίσματα της εταιρείας, μέσω μίας έξυπνης, καλοσχεδιασμένης καμπάνιας στο Facebook. Η διαδικασία ήταν ως εξής: Κάνατε Like στη σελίδα της Dixie Elixirs στο Facebook και έπειτα ποστάρατε στη σελίδα ένα video διάρκειας 90 δευτερολέπτων, που είχατε προηγουμένως ανεβάσει στο YouTube, στο οποίο αξηγούσατε γιατί είστε ιδανικοί για «την καλύτερη θέση εργασίας στον κόσμο.» Η εταιρεία επέλεξε από τρεις μέχρι έξι δοκιμαστές, οι οποίοι θα παραλάμβαναν δωρεάν τα προϊόντα της Dixie Elixirs, για τα οποία θα πουν και τη γνώμη τους.
Οι επισκέψεις στη σελίδα της εταιρείας από το ξεκίνημα της καμπάνιας πλησίαζαν ήδη τις 1.000, ενώ η σελίδα απέσπασε περίπου 100 καινούρια Likes. Οι νικητές δεν θα πληρώνονται, αλλά θα πάρουν δωρεάν προϊόντα, ένα T – Shirt και θα αποκτήσουν επίσης «δικαιώματα καύχησης», όπως είπε ο Hodas.