Τα ακίνητα και τα αυτοκίνητα αποτελούν τα τελευταία χρόνια τις εύκολες λύσεις για τη φορολογική αφαίμαξη της κοινωνίας. Φαίνεται όμως πως τα «υποζύγια» των δημοσιονομικών βαρών έχουν γονατίσει για τα καλά. Η υστέρηση εσόδων στον προϋπολογισμό από τα τέλη κυκλοφορίας τραβάει την ανηφόρα και δεν κρύβεται με τίποτα.
Στο οκτάμηνο εισπράχθηκαν μόλις 126 εκατ. ευρώ έναντι στόχου 258 εκατ. ευρώ δημιουργώντας έλλειμμα 132 εκατ. ευρώ. Το αντίστοιχο διάστημα πέρσι τα έσοδα από τέλη κυκλοφορίας άγγιξαν τα 244 εκατ. ευρώ. Για το σύνολο του 2013 πάντως, το υπουργείο Οικονομικών έχει υπολογίσει πως θα εισπράξει μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας 1,228 δισ. ευρώ έναντι 1,305 δισ. ευρώ το 2012, δηλαδή μόλις 77 εκατ. ευρώ λιγότερα.
Όσον αφορά στα έσοδα από το τέλος ταξινόμησης στο οκτάμηνο κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρσι και ανήλθαν σε μόλις 35 εκατ. ευρώ. Στο σύνολο του 2013 στον προϋπολογισμό αναφέρεται πως τα έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης θα κυμανθούν σε 45 εκατ. ευρώ έναντι 53 εκατ. ευρώ το 2012.
Το «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος» έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό άραγε από το οικονομικό επιτελείο; Θέλουν άραγε να το καταλάβουν ή θα συνεχίσουν να κάνουν τους … Γερμανούς; Μήπως να κοιτάξουν για έσοδα σε τίποτα …. παρκαρισμένα; Όχι αυτοκίνητα, εκατομμύρια ευρώ!