Γράφει ο Γιάννης Αγγελίδης
Πριν δύο μήνες παρασυρμένος από την διαφημιστική καμπάνια της Forthnet-Nova αποφάσισα να αλλάξω πάροχο της τηλεφωνικής μου γραμμής.
Ο λόγος;
Αφ’ ενός μεν η αγάπη μου για τα αθλητικά, αφ’ ετέρου η δέσμευση της εταιρείας ότι το τέλος ενεργοποίησης θα ήταν δωρεάν.
Ευτυχώς που έχω κρατήσει αντίγραφο του συμβολαίου όπου αναφέρεται ως δωρεάν παροχή το τέλος ενεργοποίησης γιατί στον πρώτο λογαριασμό μου έρχεται φαρδιά πλατιά χρέωση για τέλος ενεργοποίησης.
Αγανακτισμένος παίρνω τηλέφωνο στην εταιρεία όπου μετά από συνεχείς οχλήσεις (γιατί λέει δεν βρίσκανε αντίγραφο του συμβολαίου μου για να το αντιπαραβάλουνε) κάποιος-α δεν θυμάμαι πλέον μου λέει: δεν μας στέλνετε με ένα fax την πρώτη σελίδα του συμβολαίου σας για να μην χάνουμε χρόνο.
Πράγμα που έκανα πάραυτα.
Στην αρχή βέβαια μου ζήτησαν να πληρώσω την χρέωση και να μου την πιστώσουν στον επόμενο (ή μεθεπόμενο λογαριασμό αν δεν προλάβουν!!!), εγώ αρνήθηκα γιατί ήταν θέμα αρχής για μένα ( εκτός του ότι ήταν και θέμα χρημάτων) να πληρώσω κάτι το οποίο και δεν όφειλα, και δεν ήταν δικό μου λάθος και δική τους αντισυμβατική συμπεριφορά ήταν.
Τελικά πήγα στην τράπεζα και τους κατέθεσα το οφειλόμενο από εμένα ποσό αφού αφαίρεσα το αχρεωστήτως χρεωθέν ποσό του τέλους ενεργοποίησης.
Λίγες μέρες μετά τσουπ φραγή στο τηλέφωνο, το internet, την Nova.
Παίρνω τηλέφωνο σε αυτήν την εξυπηρέτηση πελατών, ξέρετε αυτό το μηχάνημα που σε κάνει να νοιώθεις ηλίθιος που μιλάς σε μια συσκευή και προσπαθείς να λύσεις κάποιο πρόβλημα και προφανώς επειδή είναι έτσι φτιαγμένο το πρόγραμμα σε κάποια ερώτηση του μηχανήματος για το αν έχω πληρώσει τον λογαριασμό μου απάντησα ναι και αυτομάτως ξεμπλόκαραν όλα.
Τέλεια σκέφτηκα και άρχισα να εκτιμώ τις νέες τεχνολογίες μέχρι που ήρθε ο δεύτερος λογαριασμός που εξακολουθούσε να έχει την χρέωση του τέλους που δεν πλήρωσα προηγουμένως.
Ο λογαριασμός ήρθε 29/4/2014 πρωί με λήξη 9/5/2014.
Τώρα προσέξτε 29/4/2014 απόγευμα ή βράδυ δεν μπορώ να το ελέγξω γίνεται εκ νέου φραγή όλου του συστήματος.
Σήμερα 30/4/2014 στις 09.00 πρωί πάω στο κατάστημα Forthnet της περιοχής μου (εξυπηρετικότατοι) εξηγώ το πρόβλημα μου και φεύγω για την δουλειά μου αφήνοντας στο κατάστημα τα χαρτιά της προηγούμενης πληρωμής μου και ελπίζοντας ότι μέχρι το απόγευμα που θα επιστρέψω σπίτι θα έχει λυθεί.
16.30 επιστροφή στο σπίτι και διαπιστώνω ότι τίποτα δεν λειτουργεί.
Ξανά τηλέφωνο στην εταιρεία όπου καταφέρνω να μιλήσω με εκπρόσωπο (ευγενέστατη) η οποία προσπαθεί μεν να βρει λύση, αναγνωρίζει το δίκαιο μου (θα χρειαστώ την μαγνητοφωνημένη ταινία της συζήτησης μας για την καταγγελία που θα κάνω στον συνήγορο του καταναλωτή και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών) αλλά…
Αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί έτσι είναι φτιαγμένο το σύστημα.
Πρέπει να πληρώσω κάτι που δεν χρωστάω για να ενεργοποιηθεί το σύστημα.
Και η εταιρεία δεν έχει (ως ιδιωτική τέτοια) την ευελιξία να με εξυπηρετήσει, να μου λύσει το πρόβλημα ενεργοποιώντας ξανά τις υπηρεσίες που συμφωνήσαμε με συμβόλαιο ζητώντας μου και ένα συγγνώμη που μου οφείλει.
Και πώς να πάει μπροστά αυτός ο τόπος όταν η γραφειοκρατία και η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία μπαίνει για τα καλά στον ιδιωτικό τομέα.