Τίποτα δεν μένει στο απυρόβλητο του CEO του Twitter Dick Costolo ώστε να κάνει το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ευκολότερο για τους νέους χρήστες του.
Η εταιρεία πειραματίζεται με μια νέα έκδοση του Twitter, σύμφωνα με την οποία δεν υπάρχει η επιλογή του “retweet” αλλά χρησιμοποιείται η συνήθης λέξη “share”, για να ενθαρρύνει τους χρήστες στο να κάνουν νέο ποστ για να το δουν οι φίλοι τους.
To πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει ο Costolo είναι ότι χρειάζεται να βρεθεί τρόπος να μην εγκαταλείπουν το Twitter άνθρωποι που ενώ έχουν δημιουργήσει λογαριασμό σ΄ αυτό, φεύγουν, γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν. Υπολογίζεται πως περίπου 1 δισ. κόσμου έχει εγκαταλείψει το Twitter επειδή ακριβώς δεν το καταλαβαίνει.
Πάντως οι χρήστες του Twitter έχουν «φρικάρει» από την νέα έκδοση, με τα σχόλια κατά των αλλαγών να δίνουν και να παίρνουν.