Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης
Τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, επιχειρεί να βγάλει από το συρτάρι ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Ο υπουργός μιλώντας σε επιτροπή της Βουλής, είπε πως η προώθηση του έργου αποτελεί «προσωπική απόφαση» και ότι θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις στο άμεσο μέλλον.
Το βασικό έργο αφορά την επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού μέχρι το Ελληνικό, κάτι που ενδιαφέρει ιδιαίτερα και την επένδυση του Ομίλου Λάτση στο χώρο του πρώην αεροδρομίου. Πρόκειται για ένα έργο που έχει προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων φορέων και κατοίκων των νοτίων προαστίων από την πρώτη στιγμή που εξαγγέλθηκε, πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 με βασικά επιχειρήματα την καταστροφή των περιαστικών δασικών εκτάσεων του Υμηττού.
Να σημειωθεί εδώ ότι σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος για τα δάση που ετοιμάζεται για κατάθεση στη Βουλή, δίνεται το πράσινο φως για εξπρές αδειοδότηση έργων υποδομών που διέρχονται από δασικές εκτάσεις.
Στο πακέτο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού εντάσσονται ακόμη το τμήμα Κάντζα-Ραφήνα, η επέκταση του κύριου κορμού του αυτοκινητοδρόμου προς Λαύριο καθώς και η κατασκευή του άξονα που θα συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Κύμης με τον ανισόπεδο κόμβο του Ολυμπιακού Χωριού στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.
Τα έργα αναμένεται να προωθηθούν με συμβάσεις παραχώρησης άλλα το ζητούμενο παραμένει η επιθυμία των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν την επένδυση.
Σαφώς πρόκειται για ένα κρίσιμο έργο που θα ολοκληρώσει την οδική υποδομή στην περιοχή της Αττικής.
Πρόκειται για ένα ακόμη, μείζονος σημασίας έργο υποδομής που εξαγγέλλει ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης, χωρίς ωστόσο μέχρι τώρα να έχει προχωρήσει και σε κάποια δημοπράτηση.