Άνοδο μεγαλύτερη του 50% αναμένεται να παρουσιάσουν το 2013 τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube, φτάνοντας τα 5,6 δις δολάρια, απειλώντας την παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση.
Σύμφωνα με το eMarketer, το YouTube είναι τόσο ελκυστικό για τους διαφημιστές, που αντιπροσωπεύει το 11% του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων της Google. Οι προβλέψεις της eMarketer ξεπερνούν τις προηγούμενες εκτιμήσεις της Morgan Stanley (4 δις) και της Barclays (3,6 δις).
Η έρευνα της eMarketer υποδεικνύει ότι η αγορά της υπηρεσίας αντί 1,65 δις το 2006 αποτέλεσε εξαιρετικά συμφέρουσα κίνηση. Ωστόσο, σημειώνεται ότι το YouTube δεν κρατά το σύνολο των διαφημιστικών εσόδων, καθώς τμήμα τους πηγαίνει σε συνεργάτες και σε παρόχους υλικού. Τα καθαρά έσοδα, μετά τις πληρωμές αυτές, αναμένεται να φτάσουν στα 1,96 δις δολάρια.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα επόμενα χρόνια αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων.
Το YouTube προσελκύει ένα δις ανθρώπους κάθε μήνα, οι οποίοι παρακολουθούν συνολικά πάνω από έξι δις ώρες βίντεο, με το 80% να προέρχεται εκτός των ΗΠΑ και το 40% της συνολικής παρακολούθησης να σημειώνεται σε φορητές συσκευές.