Η εταιρία αυτοκινήτων επέλεξε έναν πρωτότυπο και απολύτως ευρηματικό τρόπο για να πει “όχι” στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Το γραφιστικό εύρημα της εταιρείας κάνει εύλογα τον γύρο του κόσμου και έχει αποσπάσει τα καλύτερα σχόλια. Η λεζάντα που συνοδεύει τις αφίσες που αναρτήθηκαν στη Βραζιλία, είναι απλή και ξεκάθαρη:
“Τώρα το βλέπεις, τώρα όχι”, με το κάθε μισό της πρότασης να εμφανίζεται στο αντίστοιχο καρέ. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι ποδηλάτες και πεζοί με την εταιρεία να σημειώνει ότι αυτοί αποτελούν και τους πιο “εύκολους” στόχους και τα πιο συχνά θύματα στους δρόμους όταν σημειώνονται τροχαία δυστυχήματα.
Οι εντυπωσιακές αφίσες της καμπάνιας της Fiat: