Σύμφωνα με στελέχη του TAP, έχει ήδη κατασκευαστεί πάνω από το 50% ενώ έχει παραδοθεί και διανεμηθεί το 90% των σωλήνων. Το υπόλοιπο 10% θα φτάσει πολύ σύντομα στα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο αγωγός είναι δυναμικότητας 10 δισ. κυβικών μέτρων με δυνατότητα διπλασιασμού και τεράστια οφέλη για την ενεργειακή ασφάλεια της ΝΑ Ευρώπης που μέχρι σήμερα είναι πλήρως εξαρτημένη από το Ρωσικό αέριο. Για το έργο, κατασκευάζονται δύο σταθμοί συμπίεσης, ο ένας στους Κήπους και ο άλλος στο Φιέρ της Αλβανίας, σε έκταση 200 στρεμμάτων (σε ωφέλιμο χώρο 90 στρεμμάτων). Στο έργο απασχολούνται 175 ελληνικές εταιρείες ενώ στις τοπικές κοινωνίες θα διατεθούν για κοινωνικά και περιβαλλοντικά έργα 32 εκατ. ευρώ από τα οποία τα 16,5 εκατ. ευρώ έχουν ήδη καθοριστεί που θα διανεμηθούν.
Με βάση την σημερινή εικόνα του έργου, 441 χλμ. της όδευσης του αγωγού έχουν διαμορφωθεί και αντιστοιχούν σε πάνω από το 80% της συνολικής διαδρομής. Επίσης 404 χιλιόμετρα αγωγού έχουν ενωθεί και 371 χλμ. έχουν συγκολληθεί, 276 χιλιόμετρα αγωγού έχουν τοποθετηθεί στην τάφρο και έχουν καλυφθεί με χώμα και 180 χιλιόμετρα γης βρίσκονται σε διαδικασία αποκατάστασης.