Μήπως είστε από εκείνους που εκνευρίζονται από τις πολυάριθμες διαφημίσεις στο Facebook, πολλές μάλιστα από τις οποίες είναι παντελώς άσχετες και κακής αισθητικής;
To Facebook δήλωσε ότι άκουσε τα παράπονα των χρηστών του και θα προσπαθήσει να κάνει κάτι για αυτό. Η εταιρία σκοπεύει να δημιουργήσει μία φόρμουλα επιλογής διαφημίσεων που να ταιριάζουν καλύτερα με το προφίλ κάθε χρήστη.
Αν και ορισμένες διαφημίσεις μοιάζουν να ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη, οι περισσότερες είναι κακής ποιότητας και θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως «spam», αναφέρουν οι χρήστες του Facebook.
Το Facebook θα προσπαθήσει να δώσει περισσότερο βάρος στον αλγόριθμο διαφημίσεων βάσει των feedback που λαμβάνει από τους χρήστες. Αν κάποια διαφήμιση αρέσει στους χρήστες, θα πρέπει να κάνουν κλικ πάνω σε αυτή και να τη μοιραστούν με ένα φίλο. Όσοι πάλι βρίσκουν εκνευριστική ή ανόητη μία διαφήμιση, θα πρέπει να το αναφέρουν ή να την κρύβουν. Κατά αυτό τον τρόπο, η εταιρία θα έχει μια καλύτερη εικόνα των προτιμήσεων κάθε χρήστη και θα επιλέγει εκείνες που τον ενδιαφέρουν περισσότερο.
Η γραμμή, ωστόσο, είναι πολύ λεπτή για τo Facebook, καθώς θα πρέπει παράλληλα να φροντίσει ώστε να μην επηρεαστεί το σύστημά του αλλά και τα έσοδά του. Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας από τις διαφημίσεις ανήλθαν στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίμηνο, έχοντας καταγράψει αύξηση 61% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.