Το Rizopoulos Post βρέθηκε την Τρίτη 20 Ιουνίου στο 6ο Συνέδριο e–Business & Social Media World που αφορούσε στο πώς μπορεί κανείς να επιτύχει αυτό που ονομάζουμε ‘grow your business’ και ταυτόχρονα να επωφεληθεί από τα social media για την επιχείρησή του στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Το συνέδριο αυτό αποτελεί κορυφαίο στο είδους του, με συνεχείς ομιλίες και workshops και εξαιρετική επιμόρφωση και ενημέρωση του κοινού για τις θεματικές που καλύπτει.
Αποσταλμένος μας μίλησε με εισηγητές και με άτομα από το κοινό και η συνολική εμπειρία φάνηκε να ευχαριστεί στο σύνολό της όλους.
Συζήτηση με τον Ηλία Τσαλδάρη, Data Analyst, SEM – SEO Consultant, Ιδρυτή της εταιρείας Innovation Group.
– Τι προβλήματα αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος στις μέρες μας και ιδίως στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing;
Από τις ωραίες σκέψεις που ακούστηκαν στο σημερινό συνέδριο ήταν στην παράλληλη ενότητα “Forward Thinking Zone: Digital Transformation” από τον Τάσο Παγκάκη πως το νόμισμα του μέλλοντος θα είναι η εμπιστοσύνη.
Παραφράζοντας τον λοιπόν θα πω πως πάσχουμε από αξιοπιστία και η μεγαλύτερη πρόκληση πέρα από το Digital Transformation είναι αυτή να ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας.
Όσο εδραιώνεται το Digital Thinking οι υπηρεσίες μας πρέπει να είναι result oriented με συγκεκριμένους στόχους και απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.
– Είμαστε πρακτικά στο ‘μέλλον’ από άποψης τεχνολογικής. Τι άλλο έχει μείνει να δούμε στον χώρο του digital marketing;
Σουτιέν που θα κάνουν tweet (wearable technology) πλάκα κάνω εμπνευσμένη από το σχετικό video filler των Ermys Awords
Πέρα από την πλάκα το internet of things στην τομή του με το digital marketing θα φέρει ενδιαφέρουσες ενέργειες που δεν θα εξελίσσονται μόνο σε smart phone – tablet – laptops και σταθερές οθόνες. Ταυτόχρονα όσο εξελίσσεται η τεχνολογία (artificial intelligence, machine learning) τόσο οι αλγόριθμοι θα μας βοηθούν να δημιουργούμε εξατομικευμένες εμπειρίες. Το ευχάριστο είναι πως όσο οι αλγόριθμοι θα αυτοματοποιούν το beating (σε σχέση με τις PPC/CPC Campaigns) θα εστιάσουμε επιτέλους στην δημιουργικότητα (copywriting, art direction).
Τέλος στον δικό μου τομέα Data Analysis πρέπει να αντιληφθούμε ότι πίσω από τα δεδομένα κρύβονται άνθρωποι και πως προβλέποντας καταναλωτικές συμπεριφορές την στιγμή που προσπαθούμε να επηρεάσουμε στιγμιαίες αποφάσεις (micro moments) επιβάλλεται η ερμηνεία των δεδομένων να έχει περισσότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Συζήτηση με τον Γιώργο Δασκαλέλο, B.SC International Trade, M.Sc Marketing, Marketing Executive στην Volterra
– Αν και υπέυθυνος μάρκετινγκ στην εταιρεία σας, εργάζεστε σε μία εταιρεία η οποία ασχολείται με την ενέργεια. Πώς σας βοηθάει το συγκεκριμένο συνέδριο στην δουλειά σας εφόσον το αντικείμενό της ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του marketing;
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον συνέδριο το οποίο αποτελεί πια θεσμό, όχι μόνο για αυτούς που εργάζονται άμεσα στο συγκεκριμένο αντικείμενο αλλά για οποιονδήποτε θέλει να εμβαθύνει, να πληροφορηθεί, να μάθει. Οι νέες τάσεις όσον αφορά το ψηφιακό επιχειρείν είναι κάτι που θα έπρεπε να ενδιαφέρει όλους.
– Πώς έχετε βοηθηθεί προσωπικά από αυτό το συνέδριο;
Δεδομένου πως με απασχολεί το marketing profile της εταιρείας στην οποία εργάζομαι, έχω λάβει πολλές πληροφορίες για να ελέγχω ποιοτικά τους συνεργάτες μου και να κατανοώ και προλαβαίνω καλύτερα τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Οι γνώσεις που έλαβα είναι πρακτικές.