Η υπηρεσία ζωντανής συνεχούς μουσικής, Spotify, ελπίζει να κερδίσει τους μουσικούς που της ασκούν κριτική με την εγκαινίαση του νέου δικτυακού τόπου Spotify Artists, όπου εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας του επιχειρηματικού της μοντέλου.
Η εταιρεία έχει επίσης ξεκινήσει δωρεάν ανάλυση δεδομένων για τους καλλιτέχνες, ώστε να λάβουν στοιχεία για την ακρόαση της μουσικής τους. Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε τα σχέδιά της να τους βοηθήσει να πραγματοποιούν πωλήσεις από το προφίλ τους στο Spotify. Η σελίδα διαθέτει και προβλέψεις για τις πωλήσεις και τα εκτιμώμενα κέρδη για τους μουσικούς.
Οι εν λόγω ανακοινώσεις αποτελούν την απάντηση στην δριμεία κριτική που ασκήθηκε από ορισμένους μουσικούς το 2013. Ο Τομ Γιορκ περιγράφει το Spotify ως «τον τελευταίο απελπισμένο αερισμό ενός ετοιμοθάνατου πτώματος», ενώ ο Ντέιβιντ Μπερν επέκρινε την συνεχή ροή τραγουδιών ως «μη βιώσιμο ως μέσο για την υποστήριξη του δημιουργικού έργου οποιουδήποτε είδους».
Ο δικτυακός τόπος Spotify Artists στοχεύει να απαντήσει σε ερωτήματα των μουσικών για το πώς το Spotify υπολογίζει τις πληρωμές για τις ακροάσεις της μουσικής τους και να τους πείσει ότι όσο η εταιρεία μεγαλώνει, τα κέρδη τους από τις ακροάσεις μέσω streaming θα τους αποζημιώσει για κάθε πτώση στις πωλήσεις των CD.
«Η θέση μας είναι ότι γνωρίζουμε πως το Spotify δεν είναι ιδανικό για όλους τους καλλιτέχνες ακόμα, αλλά αυτή είναι η θεωρία πίσω από αυτό, εδώ βρισκόμαστε και εκεί πάμε», είπε στην Guardian πριν από το άνοιγμα της σελίδας για τους καλλιτέχνες, ο Mark Williamson, διευθυντής υπηρεσιών για τους καλλιτέχνες στο Spotify.
Οι εθελοντικές δράσεις “από καρδιάς” της Mondelez υποστηρίζουν την ΜΚΟ PRAKSIS