Εάν είσαι από αυτούς που φοβούνται τα αεροπλάνα, ίσως θα ήταν καλό να μην συνεχίσεις να διαβάζεις. Αυτοί είναι οι 10 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να ανησυχούν οι επιβάτες μιας πτήσης.
Τα πιο τρομακτικά 11 λεπτά
Δεν λέμε ότι πρέπει να σε λούσει κρύος ιδρώτας τα πρώτα τρία και τα τελευταία οχτώ λεπτά μίας πτήσης, αλλά καλό θα ήταν να μην κοιμάσαι και να είσαι σε εγρήγορση. Σύμφωνα με τα στατιστικά, το 80% των αεροπορικών δυστυχημάτων παγκοσμίως έχει γίνει σε αυτά τα 11 λεπτά. Λάβετε το υπόψη αυτό την επόμενη φορά που θα αγνοήσετε τις συστάσεις των αεροσυνοδών για την προσγείωση και την απογείωση.
Δεν είναι και τόσο ασφαλές να έχουμε το παιδί στην αγκαλιά μας
Κανείς δεν θέλει να ξοδέψει παραπάνω χρήματα όταν συνταξιδεύει με το μωρό του, το οποίο μπορεί να πάρει αγκαλιά, αλλά μπορείς να βάλεις τιμή στην ασφάλεια; Ίσως νομίζουμε ότι τα χέρια μας μπορεί να συγκρατήσουν το παιδί μας αν κάτι κακό συμβεί, αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, ειδικά αν υπάρχουν έντονες αναταράξεις.
Οι αναταράξεις θα γίνονται χειρότερες με την πάροδο των ετών
Έχεις την εντύπωση ότι οι αναταράξεις είναι περισσότερες; Όχι, δεν είναι στη φαντασία σου. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι οι αναταράξεις γίνονται όλο και περισσότερες με την πάροδο των χρόνων και τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αυξηθούν κατά 40% λόγω της μεγαλύτερης συγκέντρωσης διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Το αεροπλάνο είναι πολύ βρώμικο
Με τα αεροσκάφη να πραγματοποιούν τόσες πτήσεις, πολλές φορές δεν υπάρχει χρόνος για να καθαριστούν, με αποτέλεσμα να αποτελούν εστία μικροβίων. Τα τραπεζάκια δεν καθαρίζονται συχνά, ενώ οι κουβέρτες πλένονται κάθε 30 ημέρες, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal. Την επόμενη φορά λοιπόν προμηθευτείτε αντιμικροβιακά μαντιλάκια!
Οι πιλότοι πέφτουν για ύπνο
Σύμφωνα με τις στατιστικές: Το 43-54% των πιλότων που συμμετείχαν σε έρευνα στη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία παραδέχτηκαν ότι έχει τύχει να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια πτήσης. Το ένα τρίτο από αυτούς δήλωσε ότι όταν ξύπνησαν συνειδητοποίησαν ότι κοιμόταν και ο συγκυβερνήτης.
Οι πιλότοι είναι κακοπληρωμένοι
Μπορεί η ζωή μας να βρίσκεται στα χέρια των γιατρών, των χειρούργων και των πιλότων, αλλά πολλοί πιλότοι αμείβονται με ιδιαίτερα χαμηλούς μισθούς, ειδικά αυτοί που δουλεύουν σε μικρές, τοπικές εταιρείες, ενώ οι περισσότεροι πληρώνονται μόνο για τις ώρες πτήσης.
Οι αεροπορικές εταιρείες «κόβουν» τα καύσιμα
Λόγω της οικονομικής κρίσης και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, πολλές εταιρείες εφοδιάζουν τα αεροπλάνα τους με καύσιμα λιγότερα από εκείνα που ορίζουν οι κανονισμοί.
Έχεις 90 δευτερόλεπτα για να εγκαταλείψεις ένα αεροπλάνο που έχει πιάσει φωτιά
Πάντα να προσέχεις πού βρίσκεται η έξοδος κινδύνου σε ένα αεροσκάφος. Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, η εγκατάλειψη ενός αεροσκάφους σε περίπτωση ανάγκης πρέπει να γίνει μέσα σε 90 δευτερόλεπτα, καθώς τόσος είναι ο χρόνος για να επεκταθεί η πυρκαγιά και να εγκλωβιστούν οι επιβάτες.
Οι πέντες σειρές κοντά στην έξοδο κινδύνου μόνο θα σωθούν
Εάν κάτι κακό συμβεί, οι επιβάτες που κάθονται στις πέντε σειρές κοντά στην έξοδο κινδύνου έχουν περισσότερες πιθανότητες να σωθούν. Σύμφωνα με τις στατιστικές, οι υπόλοιποι επιβάτες συνήθως δεν προλαβαίνουν να βγουν έξω.
Οι αναταράξεις είναι επικίνδυνες
Αυτός είναι ένας καλός λόγος για να παραμείνετε δεμένοι ακόμη και εάν η φωτεινή επιγραφή έχει σβήσει. Τα περισσότερα ατυχήματα στο αεροσκάφος γίνονται από επιβάτες που δεν φορούν ζώνη.