Πρεμιέρα κάνουν σήμερα τα ΚΤΕΛ που έχει επιστρατεύσει η κυβέρνηση προκειμένου να ενισχύσει τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να σταματήσουν να παρατηρούνται φαινόμενα συνωστισμού στα αστικά δρομολόγια προκειμένου να μπει ένα φρένο στην εξάπλωση του covid.
Από τις γραμμές «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα» ξεκινά σήμερα Πέμπτη 1 Οκτωβρίου η συνεργασία ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ.
Η δεύτερη φάση θα ξεκινήσει την ερχόμενη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου.
Τα συνολικά 200 οχήματα θα αναλάβουν σταδιακά, μέσω της σύμπραξης των ΚΤΕΛ Αττικής με τον ΟΑΣΑ, την εκτέλεση μεταφορικού έργου σε περιφερειακές γραμμές. Το μεταφορικό έργο θα ενισχύσουν ακόμη 550 οδηγοί σε ημερήσια βάση.
Με την ανάθεση εκτέλεσης περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ Ν. Αττικής, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, επιτυγχάνεται το 100% της εκτέλεσης των προγραμματισμένων δρομολογίων με βελτιωμένες χρονοαποστάσεις και μειώνονται οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις σε όλο το δίκτυο του ΟΑΣΑ.
Πιο συγκεκριμένα, οι χρονοαποστάσεις των δυο δρομολογίων, 504 και 740, θα βελτιωθούν σημαντικά κατά 5 και 17,5 λεπτά αντίστοιχα. Με την εκτέλεση των δύο γραμμών από τα ΚΤΕΛ Αττικής, η ΟΣΥ εξοικονομεί οχήματα που θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου σε σημαντικές γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα, στις γραμμές «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία».
Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη φάση, που ξεκινά τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, προστίθενται επιπλέον οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, με την ανάθεση των γραμμών “123: Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια», «171: Στ. Μετρό Ελληνικό – Βάρκιζα”, “323: Αγ. Νικόλαος – Αγ. Κυριακή – Βραυρώνα», «326: Στ. Κάντζας – Σπάτα – Άρτεμις”, “310: Μαραθώνας – Νέα Μάκρη – Ραφήνα” και “330: Κορωπί – Αγ. Μαρίνα”. Με την εφαρμογή της δεύτερης φάσης, τα οχήματα που θα εξοικονομηθούν θα ενισχύσουν γραμμές που χρήζουν βελτίωσης.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, τα οχήματα των ΚΤΕΛ θα ενταχθούν άμεσα στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών, ενώ ο εξοπλισμός τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα οχήματα αυτά, θα εγκατασταθεί σταδιακά.
Το προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν οι επόμενες φάσεις, έτσι ώστε ο στόλος του ΟΑΣΑ, μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ, να ενισχυθεί με συνολικά 200 οχήματα και 550 οδηγούς, που θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο σε 60 περιφερειακές γραμμές. Επιπροσθέτως, έως το τέλος του 2020, ο στόλος του ΟΑΣΑ θα ενισχυθεί με επιπλέον 300 οχήματα μέσω leasing.