Αρκεί ένας Instagram λογαριασμός για να καταλήξεις με εξαψήφιο ετήσιο εισόδημα; Θεωρείς ότι ο όρος “fashion blogger” είναι α)παρωχημένος β) αρνητικά φορτισμένος γ) το αντίπαλον δέος του “στρατού” της Αννα Γουίντορ; Δεν μας αφορά. Ζούμε στο 2021 και οι σταρ γεννιούνται στο Instagram.
Ο ιταλικός όμιλος μόδας Tod’s ανακοίνωσε σήμερα ότι διόρισε τη σταρ του Instagram και influencer Κιάρα Φερόνι μέλος του διοικητικού του συμβουλίου, εντείνοντας τις προσπάθειες να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία αγοραστές που τροφοδοτούν την ανάπτυξη του κλάδου. Η Κιάρα Φεράνι έχει παραπάνω από 23 εκατομμύρια followers (το Μιλάνο, η πόλη καταγωγής της μετά βίας έχει 1.5 εκατομμύριο κατοίκους), μπήκε δύο φορές στη λίστα του Forbes με τους 30 πλουσιότερους ανθρώπους κάτω των 30, έγινε μάθημα στο Χάρβαρντ και πρωταγωνίστησε σε περισσότερα από 60 εξώφυλλα. Έχει και το δικό της ντοκιμαντέρ (Chiara Ferragni – Unpressed) που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας που είχε ως θέμα έχει θέμα τη ζωή της και “γιορτάσε” τη 10η επέτειο από την ίδρυση της ψηφιακής της πλατφόρμας «The Blonde Salad»
Η μετοχή του ομίλου δερμάτινων ειδών πολυτελείας κατέγραψε άλμα άνω του 5% μετά την ανακοίνωση για τη Φεράνι, την 33χρονη Ιταλίδα επιχειρηματία του διαδικτύου με περισσότερους από 23 εκατ. ακολούθους στο Instagram όπου δίνει συμβουλές μόδας και στιλ ενώ προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει για κοινωνικά θέματα.
Οι λεγόμενες γενιές Z και Y, που γεννήθηκαν μετά το 1995, θα αντιστοιχούν περίπου στα δύο τρίτα της συνολικής ζήτησης στον κλάδο ειδών πολυτελείας το 2025, συγκριτικά με περίπου 45% το 2019, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της εταιρίας συμβούλων Bain.
«Είμαστε σίγουροι ότι η γνώση της Κιάρα για τον κόσμο των νέων ανθρώπων, σε συνδυασμό με την εμπειρία άλλων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε απόψεις που επικεντρώνονται περισσότερο στην αλληλεγγύη προς άλλους, με ισχυρή εστίαση στις νεότερες γενιές που, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται να τις ακούσει κάποιος», ανέφερε η Tod’s.
πηγή: playboy.gr