Αύξηση κερδοφορίας 21% εμφάνισε στο α’ τρίμηνο ο αμερικανικός κολοσσός βιομηχανικών προϊόντων 3M, χάρη στην αύξηση των τιμών και τις περικοπές κόστους που αντιστάθμισαν τον αντίκτυπο στα κέρδη από την επιβράδυνση των πωλήσεων.
Η 3M κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας προχώρησε σε ανατιμήσεις των προϊόντων της, ενώ το προηγούμενο τρίμηνο ανακοίνωσε ότι οι ανατιμήσεις θα συνεχιστούν σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων σε μια προσπάθεια να αντισταθμιστούν οι επιπτώσεις του πληθωρισμού και η επιβράδυνση της ζήτησης στον τομέα των ηλεκτρονικών, που παράγει οπτικές ταινίες για smartphones και οθόνες τηλεόρασης.
Η τακτική αυτή βοήθησε άλλωστε τον βιομηχανικό όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων, σε συνδυασμό με τις περικοπές κόστους, να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση της ζήτησης, ιδιαίτερα σε αγορές όπως η Κίνα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 2,39 δολαρίων ανά μετοχή στο τρίμηνο, σε σύγκριση με 1,97 δολάρια ανά μετοχή το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Οι πωλήσεις της εταιρείας στο α’ τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 8 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 0,3% σε ετήσια βάση, με τις προσαρμοσμένες πωλήσεις ωστόσο να εμφανίζουν αύξηση 0,5% στα 7,7 δισ. δολάρια.