«Μπορώ μήπως να αλλάξω την παραγγελία μου;».
Όλοι γνωρίζουμε πως η δουλειά του σερβιτόρου έχει τις δυσκολίες της. Πολλές ώρες ορθοστασίας, κούραση, κουβάλημα, ενώ ειδικά όταν μιλάμε για «σεζόν», εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο περίπλοκα. Οι συνθήκες στις οποίες διαμένουν πολλοί νέοι τα καλοκαίρια στα νησιά άλλωστε δεν είναι και οι καλύτερες.
Μέσα σε όλες τις δυσκολίες της συγκεκριμένης δουλειάς, θα πρέπει να προσθέσουμε και τους πελάτες, οι οποίοι δεν στην τελική δεν έχουν πάντα δίκιο. Ωστόσο χρειάζεται μια σωστή διαχείρηση από την πλευρά του σερβιτόρου, προκειμένου τα πράγματα να μην ξεφύγουν. Υπάρχουν βέβαια και μερικές ερωτήσεις που μπορεί να τους «βγάλουν από τα ρούχα τους».
Ερωτήσεις που εμείς, ως πελάτες, καλό θα ήταν να μην κάνουμε ποτέ.
Ποιο είναι το φθηνότερο πιάτο στον κατάλογο;
Από τη στιγμή που στους περισσότερους καταλόγους αναγράφονται οι τιμές των φαγητών, δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης αυτής της ερώτησης. Άσε που φαίνεσαι και τζαμπατζής κάνοντάς την.
Υπάρχει κάτι καλό στον κατάλογο;
Τώρα εδώ τι περιμένεις να σου απαντήσει; Πως δεν υπάρχει; Προφανώς και πρέπει να πει ότι όλα είναι καλά.
Θα μπορούσε η κουζίνα να μου ετοιμάσει κάτι εκτός μενού;
Συγνώμη, τι ήρθες να παριστάνεις στο εστιατόριο, κάνοντας τη συγκεκριμένη ερώτηση; Δείχνει ασέβεια.
Μπορώ να έχω το μπιφτέκι μου ψημένο ανάμεσα σε medium και medium-well;
Αν ζητήσεις Medium-well είσαι οκ. Αν τώρα πας να κάνεις αστειάκι, πως θες κάτι ακόμη πιο εξειδικευμένο, το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκνευρίσεις τον σερβιτόρο.