Tα καλύτερα παρθένα ελαιόλαδα θα διαγωνιστούν τον Απρίλιο του 2016. Η ευαισθητοποίηση των ελαιοπαραγωγών ως προς την βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων τους όπως και η προώθηση του εξαιρετικής ποιότητας αγνού παρθένου ελαιόλαδου είναι μόνο μερικοί από τους στόχους των διοργανωτών.
Το καλό, παρθένο ελαιόλαδο πρόκειται να ταξιδέψει ως την αγγλική πρωτεύουσα και να βραβευτεί στους διεθνείς διαγωνισμούς ελαιολάδου «8ο Αριστείον ελαιολάδου».
Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο θα έχει την τιμητική του στο Λονδίνο τον Απρίλιο του 2016, όπου πρόκειται να πραγματοποιηθούν οι διεθνείς διαγωνισμοί ελαιολάδου «8ο Αριστείον ελαιολάδου».
Οι διοργανωτές αναμένουν να συγκεντρώσουν τα καλύτερα παρθένα ελαιόλαδα, ενώ θα δοθούν χωριστά βραβεία για την ποιότητα των ελαιόλαδων, αλλά και για την συσκευασία τους.
Κατάταξη βραβείων:
ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 95,5 έως 100,0)
ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 85,5 έως 95)
ΑΡΓΥΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 75,5 έως 85)
ΧΑΛΚΙΝΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 65 έως 75)
Μέσα στους στόχους των διοργανωτών είναι:
Η ευαισθητοποίηση ελαιοπαραγωγών με σκοπό να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων τους
Η προώθηση του εξαιρετικής ποιότητας αγνού παρθένου ελαιόλαδου
Η βελτίωση των γνώσεων όσων ασχολούνται με το προϊόν αυτό
Η ενημέρωση σε σύγχρονα εργαλεία διδασκαλίας και μάθησης όσων εργάζονται σε μονάδες εστίασης
Η προώθηση της κατανάλωσης ελαιολάδου στις τοπικές αγορές
A. Διαγωνισμός ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ελαιολάδου 2016
Σκοπός είναι η πρωτοκαθεδρία προϊόντων (brands). Η έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη του προϊόντος και της μάρκας, αλλά και η πρωτοκαθεδρία σε μια κατηγορία, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να χρεώνει για τα προϊόντα της, τέτοιο ποσό, που οι καταναλωτές να εξακολουθούν να το πληρώνουν. Η γρήγορη προσέγγιση της ανάπτυξης του προϊόντος και του εμπορικού σήματος είναι το κλειδί. (London olive oil Quality award).
B. Διαγωνισμός ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ελαιολάδου 2016
Η ετικέτα είναι ισχυρό εργαλείο προώθησης για επικοινωνία για τα προϊόντα και για την επιτυχία της εταιρείας, εγχώρια και στο εξωτερικό. Η παρουσία του βραβείου συσκευασίας προσφέρει άμεση διαφοροποίηση ανάμεσα στην τεράστια επιλογή προωθούμενων προϊόντων και διασφαλίζει τους καταναλωτές για την αγοραστική τους απόφαση (London
olive oil Packaging award).
Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ: 00442083591388 και εδώ