Ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής, μιλώντας στο Thessaloniki Summit 2021 που διοργανώνουν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος σε συνεργασία με το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ενημέρωσε πως από σήμερα οι φορολογούμενοι θα μπορούν να κλείσουν «ψηφιακό ραντεβού» σε 20 εφορίες πανελλαδικά.
Ερωτηθείς για το πόσο κοντά ή πόσο μακριά είμαστε από τη στιγμή που οι συναλλαγές με την εφορία δεν θα απαιτούν πλέον την επίσκεψη σε αυτή, ο κ. Πιτσιλής τόνισε πως ήδη επιδιώκεται αυτό και εφαρμόζεται σε πιλοτική βάση.
Όπως τόνισε, το MyAADE που αντικατέστησε το Taxisnet προσφέρει ψηφιακό προγραμματισμό ραντεβού και ολοκλήρωση ψηφιακά, χωρίς να υπάρχει ανάγκη παρουσίας στην εφορία, για περισσότερες από 250 διαδικασίες.
Μέσω του MyAADE οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά τα αιτήματά τους και στη συνέχεια να παρακολουθούν την εξέλιξη του μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Μέσα από το ανανεωμένο ψηφιακό περιβάλλον της πύλης, οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους ψηφιακά προς την αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ, κάτι που είναι σε πιλοτική λειτουργία, αλλά και να κλείσουν ψηφιακά ραντεβού με υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ.
«Αυτό βρίσκεται από σήμερα σε πιλοτική λειτουργία σε 20 εφορίες πανελλαδικά», τόνισε ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ.
«Τα Ραντεβού μου»
«Τα Ραντεβού μου» είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα που ξεκίνησε να λειτουργεί
από σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και μέσω της οποίας οι
φορολογούμενοι και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν
ψηφιακά τα ραντεβού για τις υποθέσεις, που τους αφορούν, σε ημέρα και ώρα,
όπου είναι διαθέσιμη η σχετική Υπηρεσία.
Πώς «κλείνεις Ραντεβού»
Μέσω ενός εύχρηστου ψηφιακού περιβάλλοντος, οι πολίτες, αφού ταυτοποιηθούν
μέσω των κωδικών τους στο TAXISnet, έχουν πλέον την δυνατότητα
- να επιλέξουν την Υπηρεσία της ΑΑΔΕ που θέλουν να επισκεφθούν,
- επιλέξουν τη διαδικασία για την οποία επιθυμούν ραντεβού μέσα από Θεματικές Ομάδες,
- ενημερωθούν για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν,
- επιλέξουν την ημέρα και ώρα του ραντεβού τους και να παρακολουθούν το ιστορικό των επισκέψεών τους.
Σε κάθε βήμα της διαδικασίας παρέχεται ενημέρωση για τις όποιες αλλαγές (πχ
ολοκλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού), μέσω e-mail ή/και
SMS, στα στοιχεία, που δηλώνονται κατά την καταχώρηση του ραντεβού.
Η πλατφόρμα ενεργοποιείται σήμερα σε 20 ΔΟΥ και, σταδιακά, σε όλες τις
Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.