Η πίτσα είναι το πιο πολυφωτογραφημένο φαγητό στα social media, με περισσότερες από 22 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok και 59,1 εκατομμύρια hashtag στο Instagram.
Ο μηνιαίος όγκος αναζητήσεων της Google για πίτσα ανέρχεται κατά μέσο όρο σε 13,6 εκατομμύρια αναζητήσεις παγκοσμίως, σύμφωνα με μελέτη του Lenstore, η οποία ανέλυσε τα 100 τρόφιμα με τα περισσότερα κλικ στο TikTok, το Instagram και το Google για να ανακαλύψει ποια τρόφιμα είναι τα πιο δημοφιλή στα κοινωνικά δίκτυα ανά τον κόσμο.
Στη δεύτερη θέση ανάμεσα στα πιο δημοφιλή φαγητά στο Διαδίκτυο είναι το παγωτό, το οποίο έχει 43,9 εκατομμύρια hashtags στο Instagram και 28 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok.
Το σούσι κατατάσσεται στην τρίτη θέση, με περίπου 7,5 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok και 32,1 εκατομμύρια hashtags στο Instagram.
Μελέτες δείχνουν ότι το αρνί είναι το φαγητό με τα λιγότερο κλικ στα social media και στο Google, με 558.000 hashtags στο Instagram και 54 εκατομμύρια προβολές στο TikTok.
Ο μηνιαίος όγκος αναζητήσεων της Google αντιστοιχεί σε 201.000 αναζητήσεις παγκοσμίως.
Στη δεύτερη και τρίτη θέση μεταξύ των λιγότερο δημοφιλών φαγητών στα κοινωνικά δίκτυα είναι το ψητό κοτόπουλο (1,1 εκατομμύρια hashtags στο Instagram και 116 εκατομμύρια προβολές στο TikTok) και τα μήλα (290 χιλιάδες hashtag στο Instagram και 815 εκατομμύρια προβολές στο TikTok).
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η πίτσα, το σούσι και το μάνγκο θα είναι τα τρόφιμα με τα περισσότερα κλικ το 2025.