Mε στόχο την προσέλκυση ενδιαφέροντος των digital nomads και remote workers για τους ελληνικούς προορισμούς, αλλά και τη συζήτηση με τις τοπικές κοινότητες τουρισμού για το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων, το workfromgreece.gr, η πρωτοβουλία της Marketing Greece, πραγματοποίησε το προηγούμενο διάστημα μια σειρά δράσεων (activations και workshops) σε Αθήνα, Πάρο, Εύβοια, Χανιά, Καλαμάτα και Σύρο.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο των Digital Nomad Stays, οι Nomads Two Go μυήθηκαν στην καθημερινότητα της Αθήνας, της Εύβοιας, αλλά και της Πάρου, η Julia’s Days Off έζησε την φθινοπωρινή πλευρά των Χανίων, οι Red White Adventures ανακάλυψαν την εμπειρία του να ζεις και να εργάζεσαι στη Μεσσηνία και ειδικότερα στην Καλαμάτα και η οικογένεια των Our Travelness απόλαυσε την καθημερινή ζωή της Σύρου.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε μια σειρά από workshops σε Χανιά, Καλαμάτα και Σύρο, με προσκεκλημένους τους ψηφιακούς νομάδες των Digital Nomad Stays και μέλη της τοπικής τουριστικής κοινότητας, όπου αναλύθηκαν οι ευκαιρίες και προκλήσεις που προκύπτουν καθώς και η δυναμική του εν λόγω κοινού.
«Το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων εξακολουθεί να διατηρεί την ελκυστικότητά του αλλά και τη δυναμική του, προσφέροντας στους προορισμούς τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα μοντέλο τουρισμού που ενισχύει την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης», δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece.
Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ