Η προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, δηλαδή ο εμπορικός κρίκος της αλυσίδας παραγωγής -μεταφορά-διανομή-λιανική πώληση – σε ποσοστό 97% ελέγχεται από τη ΔΕΗ. Ελάχιστες εταιρείες ρισκάρουν στο λιανικό εμπόριο. Όσες μένουν στην αγορά, είναι γιατί έχουν αποφασίσει στρατηγικά να έχουν παρουσία, όταν οι συνθήκες αλλάξουν και η εμπορία τεθεί σε ρεαλιστικές βάσεις. Όταν δηλαδή θα τους επιτραπεί με κάποιο τρόπο αποκτήσουν πρόσβαση σε ποσότητες ηλεκτρικές ενέργειες μέσω μακροχρόνιων συμβάσεων.
Παρ΄όλα αυτά μία εταιρεία επιμένει να ασκεί πολιτικές μάρκετινγκ που ξαφνιάζουν. Για παράδειγμα διαφημίζει ότι ανά 100 νέους πελάτες που θα εγγράφονται, ένας που θα επιλέγεται με κλήρωση θα εξασφαλίζει δωρεάν το ρεύμα ενός.. χρόνου ή ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας (για να μην κάνουμε γκρίζα διαφήμιση στη φίρμα κινητών). Επιπλέον, όποιος αγοράζει …πίτσες από συγκεκριμένη αλυσίδα, θα προμηθεύεται ειδικό κουπόνι που θα του δίνει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στην κλήρωση. Ωστόσο διευκρινίζει ότι η κατανάλωση ενός χρόνου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 800 ευρώ, ενώ εξαιρούνται ειδικές χρεώσεις του λογαριασμού, όπως τέλος ΑΠΕ (ΕΤΜΕΑΡ), ο ειδικός φόρος κατανάλωσης κλπ.
Οι επικεφαλής της εταιρείας είναι εμφανές ότι επιδιώκουν να αποκτήσουν ισχυρό πελατολόγιο, αναμένοντας ότι σύντομα οι αλλαγές στην αγορά ηλεκτρισμού θα τους επιτρέψουν να ανακτήσουν την επένδυση που κάνουν. Πολύ φοβούμαστε όμως ότι θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη για να κρατηθούν στην αγορά και ευχόμαστε να μην την πληρώσουν οι πελάτες τους και οι πελάτες της αλυσίδας πίτσας.