Ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις, τεράστιες ουρές στον έλεγχο ασφαλείας αποτελούν πλέον μία τυπική ημέρα στα περισσότερα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Το αποκαλούν «Airmageddon» καθώς τα αεροδρόμια αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στην εκτίναξη της ζήτησης για ταξίδια, εν μέσω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.
Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου, η πτήση 17 της Delta Air Lines είχε προγραμματιστεί να πετάξει από το Λονδίνο στο Ντιτρόιτ πριν ακυρωθεί την τελευταία στιγμή. Η ακύρωση ήταν αποτέλεσμα του πλαφόν των 100.000 επιβατών ημερησίως που επέβαλε η διεύθυνση του αεροδρομίου του Χίθροου.
Ενώ οι επιβάτες της πτήσης 17 της Delta Air Lines έκαναν εκ νέου κράτηση σε άλλη πτήση, το Airbus A330-200 έπρεπε παρ’ όλα αυτά να πραγματοποιήσει την προγραμματισμένη πτήση στο Ντιτρόιτ για να μπορέσει να εκτελέσει την πτήση επιστροφής εκείνο το απόγευμα στο Λονδίνο.
Στο σημείο αυτό, η Delta Air Lines παίρνοντας ίσως μία από τις καλύτερες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, αποφάσισε να περισυλλέξει περίπου 1.000 ξεχασμένες αποσκευές επιβατών από τους χώρους αποθήκευσης του Χίθροου και να τις προωθήσει πίσω στους κατόχους τους στο Ντιτρόιτ.
«Οι ομάδα της Delta εργάστηκε πάνω σε μια δημιουργική λύση για να μεταφέρει καθυστερημένες παραδοτέες αποσκευές από το Λονδίνο-Χίθροου στις 11 Ιουλίου, αφού μια τακτικά προγραμματισμένη πτήση έπρεπε να ακυρωθεί λόγω περιορισμών στον όγκο επιβατών του αεροδρομίου στο Χίθροου», δήλωσε εκπρόσωπος της Delta.
Σε μία ανάλογη κίνηση προέβη και η ισλανδική αεροπορική Icelandair, η οποία μετέφερε ομάδες χειριστών αποσκευών στο αεροδρόμιο Schiphol (AMS) του Άμστερνταμ για να μειώσει την πίεση στο καταπονημένο προσωπικό του ολλανδικού κόμβου.