Με την προεκλογική καμπάνια να μην παίρνει αναβολή ούτε την αργία της Πρωτομαγιάς, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχίζει το μπαράζ εμφανίσεών του, αλλά θέλει να προβληθεί περαιτέρω και το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας, το οποίο παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα. Ήδη, στα social media τρέχουν διαφημιστικά σποτάκια με δεσμεύσεις της Νέας Δημοκρατίας, πλην όμως ο πρωθυπουργός θέλει να εντάσσει στον πολιτικό του λόγο και τις βασικές προγραμματικές δεσμεύσεις που έχει αναλάβει για την επόμενη τετραετία.
Εφαρμόζοντας ένα μοντέλο που δρομολογήθηκε με επιτυχία πριν τις εκλογές του 2019, ο κ. Μητσοτάκης επιστρατεύει πάλι τα townhall meetings, συζητήσεις με πολίτες δηλαδή, επί μιας συγκεκριμένης θεματικής ενότητας. Τότε είχε προκριθεί η παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ με βάση θεματικούς άξονες. Τώρα οι θεματικοί άξονες έχουν παρουσιαστεί, αλλά θα εξειδικευτούν σε συζητήσεις του κ. Μητσοτάκη με πολίτες που προέρχονται από τον ευρύτερο χώρο, γύρω από τον οποίο θα περιστρέφεται η θεματική συζήτηση.
Η πρώτη τέτοια συζήτηση θα γίνει σήμερα το απόγευμα (17:00) στο Ωδείο Αθηνών και θα αφορά την Υγεία. Ο κ. Μητσοτάκης, λοιπόν, θα συνομιλήσει με 10 ανθρώπους από τον χώρο (επαγγελματίες υγείας, νοσηλεύτρια, παιδίατρος, ψυχίατρος, στέλεχος πρωτοβάθμιας υγείας, εκπρόσωπος ασθενών κ.ο.κ.), οι οποίοι θα θέσουν ένα ερώτημα και θα περιγράψουν τις παθογένειες, με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι. Ακούγοντας τα όσα έχουν να πουν, ο κ. Μητσοτάκης θα λάβει τον λόγο στο τέλος περιγράφοντας αναλυτικά τι σκοπεύει να κάνει η ΝΔ την επόμενη τετραετία.
Η επόμενη προγραμματισμένη συζήτηση αφορά την Οικονομία και θα γίνει, σύμφωνα με πληροφορίες, την ερχόμενη Κυριακή στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, έναν χώρο που είναι συνυφασμένος με το μήνυμα που θέλει να περάσει η ΝΔ για μείωση της ανεργίας. Ο στόχος είναι, επίσης, να γίνει και μια τρίτη θεματική εκδήλωση για τις τομές στο Κράτος, για την οποία αρχικά είχε κρατηθεί η 12η Μαΐου. Πλην όμως, ο ορισμός του ντιμπέιτ στις 10 Μαϊου αλλάζει τα πλάνα και μένει να φανεί, αν μπορεί να επαναπρογραμματιστεί.
Τι βλέπουν στο Μαξίμου
Με τον εκλογικό αγώνα να μπαίνει στα τελευταία του στάδια και με τα κόμματα να έχουν κλείσει τις εκκρεμότητες τους εστιάζοντας στην καμπάνια τους, τα χαμόγελα πολλαπλασιάζονται στο Μέγαρο Μαξίμου και στη ΝΔ. Αρμόδια στελέχη λένε στο protothema.gr ότι συν τω χρόνω το δημοσκοπικό προβάδισμα της ΝΔ δείχνει να ανοίγει, με τα ποσοστά του κυβερνώντος κόμματος να τοποθετούνται πέριξ του 33-34% και τον ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθεί σε απόσταση ασφαλείας, κάτω από το 30%. Οι προσωπικές αναλύσεις των κυβερνητικών στελεχών για το πού θα κάτσει η μπίλια ποικίλουν, τα νούμερα όμως είναι αψευδείς μάρτυρες και όσοι παρακολουθούν τα focus groups διαμηνύουν ότι παρατηρείται αλλαγή κλίματος, ενώ οι πολίτες εστιάζουν περισσότερο στην πορεία της οικονομίας που είναι παραδοσιακά ένα προνομιακό πεδίο για τη ΝΔ.
Μάλιστα, ο κ. Μητσοτάκης έσπευσε χθες από την Κηφισιά να σχολιάζει την «γκρίζα καμπάνια» του ΣΥΡΙΖΑ, όπως είπε, με τα νέα του σποτ που είναι «στον αέρα» εδώ και μερικές μέρες. «Η Ελλάδα του γκρίζου και της μιζέριας ήταν η δική τους Ελλάδα που την αφήσαμε για τα καλά πίσω το 2019. Η δική μας Ελλάδα είναι πιο αισιόδοξη, πιο φωτεινή», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.
Τα ίδια κυβερνητικά στελέχη, παράλληλα, βλέπουν μια αυξανόμενη δυσθυμία των πολιτών σε πειράματα τύπου «Δήμητρα» που ευαγγελίζεται ο Γιάννης Βαρουφάκης, τα οποία, όμως, αντανακλαστικά αδυνατίζουν το αφήγημα της «προοδευτικής διακυβέρνησης» που ευαγγελίζεται ο Αλέξης Τσίπρας. Με αυτό το δεδομένο, οι μετρήσεις των ημερών καταγράφουν μια αυξανόμενη προτίμηση των πολιτών σε ένα κυβερνητικό σχήμα που θα περιλαμβάνει τη ΝΔ.
Ο κ. Μητσοτάκης, παράλληλα, θα επιχειρήσει να διεμβολίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και στα «κάστρα» του. Έτσι, για την Παρασκευή προγραμματίζεται «πυκνή» σε περιεχόμενο επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Πάτρα, ενώ το βράδυ θα μιλήσει σε ανοιχτή εκδήλωση στο γήπεδο της ΕΑΠ.
Πηγή: protothema.gr