Τελειωμό δείχνει να μην έχει η μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων. Επακόλουθο της γενικοτερης οικονομικής κατάστασης και της υπερμετρης φορολογικής επιβάρυνσης που πλέον το καθιστά για μεγάλη μερίδα του πληθυσμού είδος πολυτελείας. Όσοι δε, μπήκαν στη λογική να αποκτήσουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, κατά το κοινώς λεγόμενο την έχουν πατήσει κανονικά, αφού πια είναι εξαιρετικά δύσκολο να τα ξεφορτωθούν και να πάνε σε χαμηλότερη κατηγορία.
Τα στοιχεία της Ελληνική Στατιτικής Αρχής δείχνουν ότι τον Μάρτιο της φετινής χρονιάς κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 6.011 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 8,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Η μείωση τον Μάρτιο του 2012 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2011 ήταν 40,9%.
Κατά συνέπεια το διάστημα Ιανουαρίου- Μαρτίου 2013 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 19.437 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 16,6% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2012 (στα επιβατηγά, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18,7%). Μείωση 31,8% είχαν παρουσιάσει οι πωλήσεις το τρίμηνο Ιανουαρίου- Μαρτίου 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2011.
Ανάλογη είναι η εικόνα και στον χώρο των μοτοσικλετών (άνω των 50 cc), οι πωλήσεις των οποίων ανήλθαν τον Μάρτιο 2013 σε 1.877, παρουσιάζοντας μείωση 19,5%. Μείωση 27,7% είχε παρουσιάσει η κυκλοφορία των νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) τον Μάρτιο 2012 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011. Ως αποτέλεσμα, το διάστημα Ιανουαρίου- Μαρτίου 2013 πωλήθηκαν 5.420 μοτοσικλέτες, παρουσιάζοντας μείωση 5,1%.