Μετά το Facebook που ήταν το πρώτο social media που ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο χρήστες το μήνα, και το YouTube που ανήκει στην Google, μπήκε στο κλαμπ. Η Yahoo ετοιμάζει αντεπίθεση με την επικείμενη εξαγορά της ιστοσελίδας προβολής βίντεο Dailymotion, γεγονός που σημαίνει ότι η μάχη για επικυριαρχία στον κυβερνοχώρο εισέρχεται σε νέα φάση.
Οι γκουρού του διαδικτύου επισημαίνουν ότι οι νικητές εκτός από νέες υπηρεσίες πρέπει να προσφέρουν και εργαλεία στους χρήστες, στρατηγική που ακολουθεί η Google συστηματικά. Το νέο, αλλά ακριβό, Chromebook Pixel Laptop της Google, εκτός από το εντυπωσιακό design και την ταχύτητά του, προσφέρει on line 3ΤΒ για αποθήκευση δεδομένων, ενώ διαθέτει οθόνη με υψηλότερη ανάλυση MacBook της Apple. Είναι προφανές πως πρόκειται για ένα επαγγελματικό εργαλείο που ταιριάζει στις εταιρείες που έχουν πολλά δεδομένα για αποθήκευση. Γενικά η Google δίνει τη μάχη σε δύο μέτωπα: το εταιρικό και αυτό των απλών χρηστών. Το Google Think είναι μια εφαρμογή αποκλειστικά για διαφημιστές με πολλές ιδέες μάρκετινγκ, ενώ η υπηρεσία Εncrypted.google.com εγγυάται ασφαλή αναζήτηση, χωρίς να μπορεί κανείς να εντοπίσει τι ψάχνατε. Επίσης, λανσάρει το Google Moderator, ένα ανοιχτό forum για ανταλλαγή ιδεών.
Εκεί όμως που τα βρήκε σκούρα είναι με τα πρωτοποριακά γυαλιά Google Glass, με τα οποία κάποιος που τα φοράει, δίνει φωνητικές εντολές για φωτογράφιση ή βιντεοσκόπιση ότι βλέπει με δυνατότητα άμεσης ανάρτησής τους στο διαδίκτυο. Η κριτική που δέχεται ξεκινά από την κατάλυση κάθε έννοιας ιδιωτικότητας και φθάνει μέχρι την παραβίαση της ανθρώπινης φύσης…