Οι καταναλωτές όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας, στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 7 το απόγευμα, είτε την επόμενη ημέρα μέχρι τις 10 το πρωί.