H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενικός Εισαγωγέας των αυτοκινήτων Volkswagen στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης κατόπιν ελέγχου αυτοκινήτων Volkswagen Up, Polo, Tiguan, Golf, Jetta, Sportvan, Passat CC και E-Golf.
Η συγκεκριμένη ενέργεια ανάκλησης αφορά 436 αυτοκίνητα που παρήχθησαν από τον Σεπτέμβριο του 2015 έως τον Απρίλιο του 2016. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα εμπλεκόμενα οχήματα με χειροκίνητη παιδική ασφάλεια, υπάρχει το ενδεχόμενο η ενεργοποιημένη παιδική ασφάλεια να απενεργοποιηθεί χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό, ιδιαίτερα σε έντονα τραντάγματα, με αποτέλεσμα η πόρτα να μπορεί να ανοίξει από μέσα.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων θα ενημερωθούν γραπτώς ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service Volkswagen της εταιρείας KOSMOCAR A.E. για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι κάτοχοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen στο τηλέφωνο 210 9981100 από 09.00 – 18.00 καθημερινά ή στο email:customercare@kosmocar.gr.
Επίσης, η εταιρεία BMW HELLAS AE, Γενικός Αντιπρόσωπος Εισαγωγέας και Διανομέας των αυτοκινήτων BMW στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων BMW σειρές X3 (F25), και Χ4 (F26).
Η ανάκληση αφορά σε 828 οχήματα, BMW σειρές X3 (F25) και Χ4 (F26). Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα εμπλεκόμενα οχήματα απαιτείται επισκευή, με σκοπό την ενίσχυση των υποδοχών συγκράτησης για παιδικά καθίσματα τύπου ISOFIX, στην περιοχή των πίσω καθισμάτων του οχήματος.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκληση οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως με προσωπική επιστολή, ώστε να επισκεφθούν το δίκτυο επισήμων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW Hellas, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι οχημάτων, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το δίκτυο επισήμων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW HELLAS AE, ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 9118000 από 09.00 – 17.00 καθημερινά, ή ακόμη να επισκεφθούν το site www.bmw.gr.