To Instagram αποφάσισε να αλλάξει το ρετρό εικονίδιο της κάμερας και να επανασχεδιάσει τις εφαρμογές για ios και android.
Αντί για το γνωστό καφέ με την Polaroid η εφαρμογή απέκτησε πλέον ένα νέο λογότυπο πολύ πιο φωτεινό και πολύχρωμο που ακολουθεί πιστά την επίπεδη τάση σχεδιασμού. Το νέο εικονίδιο του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου με τους 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες απλοποιήθηκε, ωστόσο κρατάει σαν θέμα του την φωτογραφική μηχανή.
Το redesign του Instagram δεν σταμάτησε μόνο στο εικονιδίου του app, αλλά προχώρησε και στις εφαρμογές για ios και android. Δεν υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά ή φίλτρα, ούτε αλλαγές στα κουμπιά ή το μενού.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν πια οι μπλε και μαύρες μπάρες που οδηγούσαν στα διάφορα υπό-μενού του Instragram. Αντιθέτως, κυριαρχεί ένα λευκό, μινιμαλιστικό interface με κουμπιά και κείμενο σε μαύρο χρώμα, επιτρέποντας στο περιεχόμενο των χρηστών να μετακινηθεί στο επίκεντρο.
Ο επανασχεδιασμός του Instagram έχει ήδη διχάσει το κοινό: «Ίσως αποδειχτεί μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της χρονιάς στον τομέα του design» έγραψε ο συντάκτης του περιοδικού Adweek Tim Nudd.
«Το νέο εικονίδιο είναι αδιάφορο και θα χαθεί εύκολα ανάμεσα στα χιλιάδες παρόμοια εικονίδια των εφαρμογών για κινητά. Μπορούμε να το πάρουμε πίσω;»