Τώρα, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Naoto Kobayashi αποδίδει την άποψή του για ένα νέο i2002 που συνδυάζει τα κλασικά στοιχεία με το στυλ των σύγχρονων BMW. Το παρελθόν δηλαδή δείχνει ή καλύτερα οδηγεί το μέλλον… Το κλασικό 2002 διαθέτει προβολείς στις γωνίες του εμπρός άκρου ενώ υπάρχουν επίσης οριζόντιες γρίλιες που οδηγούν στο έμβλημα των νεφρών στο κέντρο. Ο Kobayashi διατηρεί τη γενική ιδέα αλλά προσθέτει πινελιές της γιγαντιαίας μάσκας από την επερχόμενη σειρά 4. Βάζει επίσης ένα μεγάλο splitter από κάτω. Τα μεγάλα φτερά κάνουν το όχημα να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ. Ο Kobayashi αποδίδει επίσης και την πίσω όψη του αναβιωμένου 2002. Τα ευρύτερα φτερά κάνουν τη διαφορά με το πάλαι ποτέ θρυλικό μοντέλο της BMW, οι λεπτές κολώνες όμως είναι παρόμοιες στα δυο αυτοκίνητα. Ανάλογα με το μοντέλο του έτους το 2002 διέθετε κυκλικά ή ορθογώνια πίσω φώτα, αλλά ο Kobayashi χρησιμοποιεί τώρα μια λεπτή λωρίδα LED για το νέο όχημά του. Στην τόνωση της σπορ εμφάνισης συμβάλλει επίσης τόσο το σπόιλερ όσο και ο μεγάλος διαχύτης κάτω από τον προφυλακτήρα.
Οι ομοιότητες με το αρχικό 2002 είναι λεπτές και ο Kobayashi φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο να προωθήσει το πνεύμα του μοντέλου, παρά να μιμείται άμεσα το στυλ του. Υπάρχει σίγουρα μια έκκληση για ένα συμπαγές, σπορ κουπέ που να προσφέρει επίσης λίγη πολυτέλεια. Η BMW έπαιξε επίσης το χαρτί της αναβίωσης με τα δυο πρωτότυπα Hommage του 2002 πίσω στο 2016. Χρησιμοποίησαν συγκεκριμένα την Turbo 2002 ως πηγή έμπνευσης, ενώ, η δεύτερη εκδοχή είχε μια εμφάνιση έτοιμη για αγώνες με αμφίεση Jägermeister. Δυστυχώς, μια έκδοση παραγωγής δεν συνέβη ποτέ. Σήμερα, η 2 Series Coupe είναι πιθανότατα το πιο κοντινό πράγμα στην αειθαλή σειρά 2002 της BMW.