Η ψήφιση του νομοσχεδίου για την ισότητα στο γάμο αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας που δεν είναι άλλη από τον τουρισμό. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν και την ενίσχυση της στρατηγικής εξωστρέφειας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, το Υπουργείο Τουρισμού έχει αναπτύξει ένα ευρύ πλάνο προσέλκυσης επισκεπτών ΛΟΑΤΚΙ+.
Το Υπουργείο έχει καταρτίσει ειδική στρατηγική για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες ώστε επισήμως η χώρα μας να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών για ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, προσελκύοντας επισκέπτες από κάθε γωνιά του πλανήτη.
Προς αυτήν την κατεύθυνση έχει ήδη γίνει συνεργασία με τον Οργανισμό Queer Destinations όπου θα μέσω αυτού θα εκπονηθεί το όλο σχέδιο δράσης. Η παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει την προσεχή Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση του Υπουργείου. Η συνεργασία αυτή αποτελεί επιστέγασμα της προώθησης της πολιτικής συμπερίληψης και ισότητας με έμφαση στην LGBTQ κοινότητα που αποτελεί μέρος της Εθνικής Στρατηγικής για την αντιμετώπισης κάθε είδους διάκρισης.
Εξάλλου όπως είχε ανακοινώσει και η αρμόδια Υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη, στην πρώτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΤ για το 2024, η προώθηση ενός διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος και μορφών τουρισμού που θα έχουν το χαρακτήρα της «μοναδικής και πολυθεματικής εμπειρίας», όπως το παράδειγμα με τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, αποτελούν το κλειδί για να απογειωθεί περαιτέρω ο τουρισμός.
Η ταξιδιωτική αγορά της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας θεωρείται πεδίο δόξης λαμπρό για επενδύσεις που υπόσχονται μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού, οι δαπάνες από τα ταξίδια της κοινότητας ανέρχονται σε πάνω από 195 δισ. δολάρια ετησίως, ενώ οι ενδείξεις κάνουν λόγο για συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς, εταιρείες, αλυσίδες ξενοδοχείων, αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς πράκτορες που στοχεύουν να επικεντρωθούν στους ΛΟΑΤΚΙ+. Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη καθώς διαθέτουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα και προτιμούν τα ταξίδια εκτός της κλασικής υψηλής περιόδου.
Πηγή dnews.gr