Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της Apple με την πρέσα που καταστρέφει από μουσικά όργανα μέχρι βιβλία για να δείξει ότι το νέο iPad είναι το λεπτότερο προϊόν που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.
Στη διαφήμιση που παρουσίασε ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, πρωταγωνιστεί μια υδραυλική πρέσα που διαλύει αντικείμενα ανάμεσα στα οποία ένα πιάνο, ένας μετρονόμος, μπογιές και ένα ηλεκτρικό παιχνίδι πριν να εμφανιστεί το iPad Pro και να ακουστεί «το πιο ισχυρό iPad είναι και το πιο λεπτό».
Το εύρημα ότι το iPad μπορεί να συμπιέσει τα πολιτιστικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας σε μια κατασκευή 5 χιλιοστών, όπως σημειώνει ο Guardian, προκάλεσε αντιδράσεις με τον ηθοποιό Χιου Γκραντ να γράφει στο Χ ότι η διαφήμιση αποτελεί «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας από τη Σίλικον Βάλεϊ».
«Γιατί η Apple έκανε μια διαφήμιση που συντρίβει τις τέχνες; Η Τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθούν να καταστρέψουν τις τέχνες και την κοινωνία εν γένει» έγραψε ο κινηματογραφιστής Τζάστιν Μπέιτμαν.
Οι αντιδράσεις υποχρέωσαν την Apple να ζητήσει συγγνώμη και να αναγνωρίσει ότι υπήρξε λάθος εκτιμήση για τη διαφήμιση: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA της Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που αγκαλιάζουν τις δημιουργίες όλου του κόσμου. Στόχος μας είναι πάντα να γιορτάζουμε τους εκατομμύρια τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζουν τους εαυτούς τους και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Χάσαμε τον στόχο με αυτή τη διαφήμιση και ζητάμε συγγνώμη» ανέφερε σε δήλωσή του ο αναπληρωτής διευθυντής marketing της Apple, Τορ Μίρεν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δε, αν και η διαφήμιση παραμένει στον λογαριασμό του Κουκ στο Χ και στο YouTube η Apple ακύρωσε τα σχέδιά της να μεταδοθεί από τηλεοπτικούς σταθμούς.
Πηγή newmoney.gr