Γράφει ο Κωνσταντίνος Μπαλτάς
Πιστέψτε με. Δεν θα έγραφα για dildo αν το θέμα δεν ήταν πραγματικά σοβαρό. Το χαρακτηριστικό του καπιταλισμού και της ελεύθερης αγοράς που τον διαφοροποιεί από άλλα συστήματα είναι η «διαφοροποίηση προϊόντος». Εκατομμύρια διαφορετικά σχέδια παπουτσιών σχεδιάζονται για να επιλέξει κάποιος από που προτιμά, ενώ στην πραγματικότητα όλα κάνουν την ίδια δουλειά.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα αποκαλούμενα dildo, τα «ερωτικά παιχνίδια» που χρησιμοποιούνται κυρίως για την αυτοϊκανοποίηση των γυναικών. Ένα μυαλό με πραγματικά αρρωστημένες ιδέες μάρκετινγκ αποφάσισε να δημιουργήσει το dildo που δίνει στην αυτοϊκανοποιούμενη γυναίκα μία αίσθηση «συντροφικότητας», αφού μπορεί μέσα σε αυτό να βάλει 21 ακριβώς γραμμάρια (ξεκάθαρη αναφορά στην ομώνυμη ταινία) από τις στάχτες, ναι τις στάχτες του αγαπημένου της συζύγου.
Ο εφευρέτης, Μαρκ Στούρκενμπουμ, αναφέρει:
Μετά τον θάνατο του αγαπημένου σας, η έλλειψη οικειότητας με τον αγαπημένο σας είναι μόνο μία πτυχή του πόνου και του πένθους. Αυτό είναι η αιτία των «21 γραμμαρίων». Σας επιτρέπει να διατηρήσετε 21 γραμμάρια του αγαπημένου σας και σας παρέχει μία αθάνατη επιθυμία»…