Βίους αντίθετους» διανύουν τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα αυτή την περίοδο, ανάλογα με το πού βρίσκονται. Με βάση τα τελευταία στοιχεία είναι εμφανής η υπεροχή της Αθήνας σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα, καθώς στη μια περίπτωση καταγράφεται σαφώς ανοδική πορεία, ενώ στην περιφέρεια είναι εμφανές ότι η εικόνα είναι αντίθετη. Πρόκειται για χαρακτηριστικό δείγμα της υψηλής εποχικότητας που εξακολουθεί να εμφανίζει το ελληνικό τουριστικό προϊόν παρότι, όπως φαίνεται, η απήχηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων αυξάνει την επισκεψιμότητα και κατά τη διάρκεια της τρέχουσας περιόδου, που θεωρείται χαμηλής έντασης σε σχέση με το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας μηνιαίας πανευρωπαϊκής έρευνας της AirDNA, η Αθήνα κατατάσσεται στις υψηλότερες θέσεις μεταξύ 50 πόλεων με βάση τη ζήτηση (αριθμός κρατήσεων) για την περίοδο από τα τέλη Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου. Συγκεκριμένα καταγράφει ετήσια αύξηση της ζήτησης καταλυμάτων κατά 35%, που αποτελεί την έβδομη καλύτερη επίδοση μεταξύ των πόλεων που διαθέτουν και τη μεγαλύτερη συγκέντρωση καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης. Πρόκειται για μια σαφή ένδειξη ότι η αγορά της Αθήνας συνεχίζει να προσελκύει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Για την ίδια περίοδο, μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης παρουσιάζουν πόλεις όπως η Μπολόνια (Ιταλία) και η Σεβίλλη (Ισπανία), που βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της σχετικής λίστας, όπως επίσης και μια σειρά προσιτοί προορισμοί, όπως η Μπούντβα στο Μαυροβούνιο, το Βουκουρέστι και το Βελιγράδι.
Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η αύξηση της επισκεψιμότητας και της ζήτησης για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Αθήνα κατά την πρόσφατη εορταστική περίοδο. Με βάση τα σχετικά στοιχεία της AirDNA, η Αθήνα κατέγραψε αύξηση των κρατήσεων κατά 50% σε ετήσια βάση, παρότι δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των παραδοσιακών χριστουγεννιάτικων προορισμών. Παρ’ όλα αυτά κατόρθωσε να βρεθεί στην έβδομη θέση πανευρωπαϊκά, ξεπερνώντας πόλεις όπως το Ρέικιαβικ της Ισλανδίας, η Μαδρίτη, το Οσλο, η Φλωρεντία και η Βουδαπέστη.
Στον αντίποδα, συνολικά η ελληνική αγορά συνεχίζει να υστερεί σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, κάτι που σημαίνει ότι παρά τη σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας στην Αθήνα, αλλά και τη Θεσσαλονίκη, οι απώλειες από τους παραδοσιακούς καλοκαιρινούς προορισμούς είναι μεγαλύτερες. Ετσι, με βάση την έρευνα της AirDNA, τον φετινό Φεβρουάριο καταγράφηκε μείωση της πληρότητας κατά 10% (πανελλαδικά), ενώ και η ζήτηση υποχώρησε κατά περίπου 8%. Αντιθέτως, στην υπόλοιπη Ευρώπη η μέση πληρότητα κατέγραψε αύξηση στις 12 από τις 20 χώρες που παρακολουθεί η AirDNA, δείγμα ότι ναι μεν αυξάνεται η ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις, όμως αυτή κατευθύνεται σε άλλες χώρες.