Τα τριακοστά της γενέθλια γιορτάζει φέτος η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, ενώ οι επικεφαλείς ανακοίνωσαν αποφάσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, με στόχο να βελτιώσουν θεαματικά τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της.
Όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια του τριετούς προγράμματος της εταιρείας με τίτλο «Always Getting Better» πρόγραμμα που εκπονήθηκε προκειμένου να κάνει την Ryanair καλύτερη και φιλικότερη προς το επιβατικό κοινό.
Συγκεκριμένα η εταιρεία αποφάσισε:
1.Nέο εσωτερικό αεροσκαφών και νέες στολές πληρώματος
2.Χαμηλότερες χρεώσεις για check-in στο αεροδρόμιο – Το check-in στο αεροδρόμιο θα μειωθεί από 70€ σε 45€ από τον Μάιο. Χαμηλότερα τέλη για μη εμφάνιση στο αεροδρόμιο – Το τέλος μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο θα μειωθεί από 110 € σε 99 € από το Μάιο. Θεσπίζεται μία νέα επιλογή ακύρωσης πτήσης (15 € χρέωση για κάθε κατεύθυνση, μέσα σε 24 ώρες από την κράτηση).
3.Δυνατότητα σύγκρισης ναύλων στο Ryanair.com.
4.Νέα υπηρεσία με πληροφορίες προορισμών, συμπεριλαμβάνοντας κριτικές από πελάτες.
5.Νέο προϊόν για ταξιδιωτική ασφάλιση
6.Μία νέα εξατομικευμένη Ryanair.com ιστοσελίδα με ως και 100 εκδόσεις της αρχικής σελίδας και εξατομικευμένα προωθητικά email με προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών.
7.Μια νέα υπηρεσία “Hold the fare” (5 € για κράτηση ενός ναύλου για 24 ώρες).
8.Ένα βελτιωμένο inflight μενού, με περισσότερες επιλογές υγιεινών γευμάτων και ζεστό πρωινό κάτω από παραγγελία σε συγκεκριμένα δρομολόγια.
9.Νέες θέσεις με περισσότερη άνεση στα πόδια και νέο Boeing Sky εσωτερικό αεροσκαφών.
10. Ταχύτερες εφαρμογές για κινητά στην γλώσσα της επιλεγμένης χώρας, αναβαθμισμένη επιφάνεια εργασίας Ryanair.com και βελτιωμένο σύστημα εγγραφής πελατών “My Ryanair”.