Για το Καλάθι της Σαρακοστής μίλησε στα Παραπολιτικά 90.1 fm ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, επισημαίνοντας πως αύριο Τετάρτη 13/3 τα σούπερ μάρκετ θα ανακοινώσουν τα προϊόντα τα οποία θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι.
«Το καλάθι θα έχει προϊόντα που αυτή την περίοδο καταναλώνουμε περισσότερο δηλαδή κατεψυγμένα είδη θαλασσινών, θα έχει αλοιφές, ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες και όλα αυτά τα οποία καταναλώνουν αυτό το διάστημα, χαλβά και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ένα καλάθι νοικοκυριού. Το καλάθι αυτό θα κρατήσει όλο το διάστημα της νηστείας του Πάσχα« επεσήμανε ο κ. Σκρέκας.
Παράλληλα, ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοίνωσε πως τις επόμενες ημέρες θα γίνει η παρουσίαση του νέου αναβαθμισμένου e-καταναλωτή «της νέας αυτής πλατφόρμας που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι που θέλουν να αγοράσουν και να συγκρίνουν τις τιμές του δικού στους καλαθιού μεταξύ των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται κοντά τους και έτσι να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα από εκεί που είναι φθηνότερα. Μέχρι τέλος του μήνα θα το παρουσιάσουμε» συμπλήρωσε.
«Βασιζόμαστε στην παλιότερη εφαρμογή, την αναβαθμίζουμε, αυξάνουμε τα προϊόντα τα οποία μπορεί να βρίσκει ο καταναλωτής σε 3.500 κωδικούς που είναι οι πιο ταχυκίνητοι και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου των super market και θα μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο Α ή στο Β σούπερ μάρκετ».
Αναφερόμενος στον πληθωρισμό του φετινού Φεβρουαρίου, ο κ. Σκρέκας είπε ότι συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι «βλέπουμε αποκλιμάκωση και στο γενικό δείκτη στον πληθωρισμό από το 3,2 στο 2,9 αλλά έπεσε και ο πληθωρισμός τροφίμων από μήνα σε μήνα σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες έπεσε 20% δηλαδή από εκεί που είχαμε 8,3 πληθωρισμό και επέμενε πάνω από 8% για τους προηγούμενους μήνες ο πληθωρισμός έπεσε σε ένα μήνα μέσα στο 6,7. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι αλλά βλέπουμε ότι σταδιακά τα μέτρα έχουν αρχίσει να αποδίδουν, βεβαίως χρειάζεται προσπάθεια και βεβαίως ο στόχος είναι να δούμε τις τιμές των προϊόντων όχι μόνο να σταθεροποιούνται αλλά αν είναι δυνατόν να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται κιόλας σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα».
πηγή: newmoney.gr