Γράφει η Ηλέκτρα Χατζοπούλου
Τι συμβαίνει όταν μια και εταιρεία η οποία επενδύει στη καινοτομία αποφασίζει να στηρίξει νέα άτομα με όραμα; Δημιουργεί τη Generation N!
O λόγος για τη Nissan, η οποία μέσα από ένα πολύ έξυπνο διαγωνισμό βρήκε τρόπο να δώσει μεν το έπαθλο στις δέκα πρώτες start up, αλλά ουσιαστικά να στηρίξει και τις είκοσι διαγωνιζόμενες, δίνοντας πάντα το λόγο στο κοινό.
Ουσιαστικά επέλεξαν 20 νεοφυείς start up, δημιούργησαν 20 πολύ πετυχημένα προφίλ εταιρειών, τα ανέβασαν στην ιστοσελίδα της Generation N και στη συνέχεια τη μπάλα πέταξαν στο κοινό, το οποίο και θα κρίνει ποιες είναι οι δέκα νικήτριες που θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγούν ένα αυτοκίνητο Nissan για τον επόμενο χρόνο.
Επειδή όσο καλή έρευνα και να κάνεις πάντα το αντικείμενο της έρευνας σου έχει μια πολύ πιο εμπεριστατωμένη άποψη, το λόγο θα δώσουμε στο Θάνο Μπάφα, Marketing Manager της Nissan.
Τι σας ώθησε στη δημιουργία του Generation N;
Η κίνηση μας αυτή βγήκε τελείως αβίαστα. Όταν πρόκειται να προχωρήσουμε σε τέτοιου είδους δράσεις θέλουμε να δουλέψουμε πάνω σε ένα project στο οποίο πραγματικά πιστεύουμε και όχι απλώς να κάνουμε κάτι στο κομμάτι της κοινωνικής ευθύνης. Αδιαμφισβήτητα διανύουμε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο και είναι υποχρέωση κάθε μεγάλης εταιρείας να στηρίξει με όποιο τρόπο θεωρεί αυτή σωστό μια νέα γενιά η οποία αρνείται να συμβιβαστεί στα δεδομένα της οικονομικής κρίσης.
Με ποια κριτήρια επιλέξατε τις είκοσι αυτές start up;
Θέλαμε να πετύχουμε μια όσο το δυνατόν πιο ευρεία αντιπροσώπευση. Να συλλέξουμε εταιρείες από κάθε κλάδο είτε αυτός είναι η εκπαίδευση, ο αθλητισμός, το αυτοκίνητο, αναδεικνύοντας έτσι όλο το εύρος της δραστηριοποίησης των νέων. Το δεύτερο κριτήριο μας ήταν η επιλογή μας να στηρίξουμε εταιρείες οι οποίες τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα και νομίζω χρειάζονται αυτή τη στήριξη λίγο περισσότερο.
Θα δούμε κάτι αντίστοιχο στο μέλλον;
Ιδανικά θα θέλαμε να πραγματοποιούμε κάτι αντίστοιχο κάθε χρόνο. Πάντα βέβαια κάθε δράση μας έρχεται σε συνάρτηση και με την ανταπόκριση που παίρνουμε από το κοινό. Αυτό που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ωστόσο είναι ότι η Nissan θα προσπαθήσει να συνεχίσει την προσπάθεια και μετά το πέρας του διαγωνισμού. Στόχος μας δεν είναι απλώς να δώσουμε δέκα αυτοκίνητα αλλά να δημιουργήσουμε βάσεις για μια υγιή πορεία αυτών των νέων στο χώρο των επιχειρήσεων.
Μια συμβουλή για κάθε νέο που κυνηγάει το όνειρο του;
Να είσαι επίμονος, να μη σκύβεις το κεφάλι στη πρώτη δυσκολία ή απογοήτευση και να σκέφτεσαι θετικά. Εντάξει αυτές ήταν τρεις.
Είναι πραγματικά πολύ ευχάριστο να συναντάς εταιρείες οι οποίες έμπρακτα στηρίζουν τα νέα άτομα και τις ιδέες τους. Με τη σειρά μου λοιπόν, αναγνώστη, σου πετάω και εγώ το μπαλάκι και σου λέω να μπεις στο παρακάτω link και να ψηφίσεις μια από αυτές τις εταιρείες.
Και που ξέρεις ίσως μετά τη ψήφο σου φτιάξεις και βαλίτσες για Φρανκφούρτη. Δεν σου το είπα; Μόλις ψηφίσεις μπαίνεις αυτόματα στη κλήρωση για ένα ταξίδι στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης.